مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: 200 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت در دهه مبارک فجر در سطح استان با اعتبار 17 میلیارد تومان درحال افتتاح و واگذاری به خانواده های تحت حمایت است.
کد خبر: ۸۲۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 10 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد و مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دهه مبارک فجراستان مرکزی در حاشیه افتتاح مسکن مددجویی در شهرستان زرندیه که با حضور استاندار استان مرکزی و جمعی از مسئولان انجام شد،با بیان اینکه مسکن یکی از مؤلفه‌های مهم توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد در کمک به نیازمندان است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ملی مسکن و طبق تفاهم نامه مشترک با استانداری استان مرکزی هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت ساخته می شود، اضافه کرد: برای ساخت ۵۲۰ واحد از این تعداد ۳۱ هزارو ۶۳۹ متر مربع زمین توسط اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه ۸۰ واحد مسکن مددجویی در روز‌های گذشته تحویل صاحبان نیازمند آنها شده است، افزود: 200 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت در دهه مبارک فجر در سطح استان با اعتبار 17 میلیارد تومان در حال افتتاح و واگذاری به خانواده های تحت حمایت است.

وی اضافه کرد: بازسازی و ساخت مسکن محرومان و مسکن مددجویانی که در سیل سال جاری آسیب دیده اند در مناطق مختلف استان مرکزی به همت کمیته امداد ، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه در حال انجام است.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان یادآور شد: طی ۹ ماهه سال جاری ۲۴۶۹ خدمت عمرانی در بخش ساخت مسکن روستایی، ساخت و خرید مسکن شهری،ساخت سرویس بهداشتی و تعمیر مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارائه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار