استاندار مركزي:
استاندار مرکزی در پایان سفر به زرندیه که با هدف افتتاح چند طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در دهه فجر انجام شد گفت: امسال در شهرستان زرندیه طرح هایی به ارزش یک میلیون دلار با مشارکت سرمایه گذاران خارجی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 10 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی سیدعلی آقازاده گفت: در مجموع ۱۱۶ طرح با اعتباری افزون بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: طرح های افتتاحی برای یک هزار و ۴۶۰ نفر از بیکاران شهرستان زرندیه شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است.
استاندار مرکزی گفت: طرح های افتتاح شده از جمله ۲ پروژه آبرسانی به شهر مامونیه و جامعه عشایری باعث ایجاد رفاه مردم و رفع مشکلات شهروندان زرندیه می شود.
وی ادامه داد: ساکنان مامونیه در چند سال اخیر به خصوص در تابستان ها برای تامین آب شرب مشکلاتی داشتند اما با حفر یک حلقه چاه با آبدهی مناسب و افتتاح طرح آبرسانی، از امروز می توانند آبی گوارا با طعم و کیفیت خوب در منازل خود داشته باشند.
آقازاده اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این طرح، مردم مامونیه در فصول گرم سال به خصوص تابستان ها با کمبود آب مواجه نشوند.

وی همچنین به آغاز عملیات شهرک فرودگاهی پرندک اشاره کرد و گفت: این شهرک در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار قرار است احداث شود و مردم می توانند در این منطقه گردشگری با هواپیماهای سبک و فوق سبک پرواز را تجربه کنند.

استاندار مرکزی در سفر به زرندیه علاوه بر حضور در مزار شهدا و قرائت فاتحه با خانواده شهید «قوام الدین سرمدیان» از شهدای دفاع مقدس دیدار کرد.

افتتاح ساحتمان اداره ورزش و جوانان،‌ بهره برداری از مسکن مددجویی، آغاز به کار یک کارخانه تولید آجر،‌ افتتاح دبستان روستای «آغذیگنگ»، بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی به چهار روستا از ۱۴ روستای عشایر منطقه ساوه و زرندیه، افتتاح طرح آبرسانی به شهر مامونیه و همچنین بازدید از ۲ شرکت فعال در زمینه تولید دارو و شکلات از جمله برنامه های استاندار مرکزی در سفر به زرندیه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار