مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد ؛
طی 10 ماهه سال‌جاری 23 هزارو 478 حامی حمایت از 1999 فرزند یتیم و 5028 فرزند مشمول تحت حمایت طرح محسنین را عهده‌دار شدند.
کد خبر: ۸۲۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 09 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد  ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی و مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دهه مبارک فجر با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است ، گفت: جذب ۲۰ هزار حامی برای کودکان نیازمندشامل ایتام و محسنین با هدف جذب حامی برای شمار بیشتری از کودکان نیازمند در این استان هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: طی 10 ماهه سال‌جاری 23 هزارو 478 حامی حمایت از 1999 فرزند یتیم و 5028 فرزند مشمول تحت حمایت طرح محسنین را عهده‌دار شدند.

وی اظهارکرد: خیران و نیکوکاران در سراسر استان می توانند با حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان حامی فرزندان نیازمند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان ضمن تشکر از خیران و حامیان شهرستان گفت: طی 10 ماهه سال جاری 15  میلیاردو 656یلیون تومان توسط حامیان به فرزندان ایتام و محسنین کمک شده است.

وی در پایان بابیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار