استاندار مركزي:
استاندار مرکزی همزمان با هشتمین روز از دهه فجر در مسجد جامع روستای امیرآباد فراهان گفت: ایران اسلامی بر روی کمربند ناامنی کشورهای همسایه در خاورمیانه قرار گرفته اما به برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اقتدار و صلابت نظامی و انتظامی و همبستگی ملت از امن‌ترین کشورهای این منطقه است.
کد خبر: ۸۲۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 09 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی سید«علی آقازاده»  افزود: امنیت مولفه پایه در هر جامعه است و این مهم به بهترین شکل در ایران اسلامی محقق است و به‌عنوان سرمایه ارزشمندی مردم از ان بهره‌مند هستند.

وی اظهارداشت: دوران زیاده‌خواهی استکبار به پایان آمده و ایران اسلامی با اقتدارش در وقایع اخیر خاورمیانه نشان داد که قادر است از منافع خود به بهترین شکل دفاع کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: آمریکای جنایتکار که پی به قدرت نظامی و انتظامی ایران برده تمام تلاشش بر این است که با تحریم به نظام اسلامی فشار بیاورد اما، در سیه آگاهی و بردباری مردم این طرح نیز محکوم به شکست است.
آقازاده در ادامه اظهارداشت: حضور جوانان در آیین‌های دهه فجر پشتیبان محکم مردمی را به نمایش می‌گذارد و این ثمره خون شهیدان و مقاومت مردم است چرا که این انقلاب در رگ و ریشه مردم ایران نهادینه شده و هرگز اجازه تعرض به این دستاورد بزرگ داده نمی‌شود.
وی افزود: مردم با حضور خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و با وجود اینکه انواع تحریم ها و دشمنی فتنه گران اعمال می‌شود مردم مقاوم و باصلابت ایستاده‌اند.
استاندار مرکزی گفت: تحریم‌ها آخرین تیر و ترکش دشمنان است که رها کرده‌اندو مقاومت اسلامی و بیداری و هوشیاری مردم این بار نیز توطئه دشمنان را ناکام می‌گذارد.
آقازاده در ادامه افزود:  ۹ هزار واحد مسکونی امسال در استان بازسازی و به سازی شده  که برای عملیات اجرایی آن‌ها ۵۷۵میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای مقاوم‌سازی به روستائیان پرداخت و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام‌بلاعوض برای نوسازی منازل روستایی شهرستان فراهان پرداخت شده است.
استاندار مرکزی اظهارداشت : توزیع ۲ هزار تن سیمان هدیه مقام معظم رهبری از دیگر خدمات جمهوری اسلامی به مردم است.
آقازاده در ادامه گفت : ایجاد یک ناحیه صنعتی در کنار هر روستا از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید است که عملیات ایجاد آن در روستای امیر آباد فراهان با ظرفیت استقرار ۱۱۴ واحد کلید خورد و با اقدامات شایسته در سال‌های اخیر نرخ بیکاری در برخی روستاهای فراهان به صفر رسیده است.

استاندار مرکزی و هیات در سفر به شهرستان فراهان با خانواده شهید«داود بورقانی» متولد ۱۳۴۵ که در شهریور ۱۳۶۵ در حاج عمران در اثر بمباران هوایی رژیم بعث عراق به درجه رفیع  شهادت نایل آمد، دیدار کردند.
بهره‌برداری از دهمین بازارچه صنایع دستی استان مرکزی در فراهان از دیگر طرح‌ها بود که با استقرار ۱۲ غرفه برای رشته‌های قلاب‌بافی، معرق، طراحی روی شیشه، میناکاری و فرش‌بافی در زمینی  به وسعت ۱۸۰ مترمربع  و  سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی، ۱۲ فرصت شغلی مهیا کرده است.
آغاز به‌کار ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فراهان با ۶سرمایه‌گذاری میلیارد ریال و زیربنای ۲۷۰ مترمربع و آغاز عملیات اجرایی صنایع کارگاه تولید کفش روستای امیرآباد فراهان با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد ریال و  ظرفیت تولید سالانه ۲۰هزار جفت کفش و اشتغالزایی هشت نفر از جمله طرح‌هایی بود که در این سفر به مردم فراهان هدیه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار