هشدار امام جمعه تفرش به عوامل فتنه:
امام جمعه تفرش به عوامل فتنه 88 هشدار داد تا از مهندسی انتخابات مجلس حذر کنند.
کد خبر: ۸۲۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 07 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی در خطبه های نماز جمعه تفرش افزود: زمان پدر خواندگی شما در منطقه تمام شده؛ با موج مردمی انقلابی روبرو هستید.
وی در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به حدیثی از رحمت واسعه الهی در دنیا و آخرت یاد آورشد: رحمت الهی در قیامت ان قدر زیاد است که حتی شیطان هم طمع بخشش الهی پیدا می کند.
حجت السلام میرزایی در خطبه دوم نماز با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت:چهل و یک سال ایستادگی و مقاومت در برابر سنگین ترین تهاجمات که هر کدام برای فروپاشی یک جامعه کافی است، بیش از هر چیز نشانه قدرت و اقتدار ملت انقلابی با پشتوانه ایمان به آموزه های اسلام است.
وی ادامه داد: دشمنان بدانند این انقلاب رشحه ای از مکتب نجاتبخش و البته ویران کننده ستم ظالمان عالم است که چنین عزت و سرافرازی و امید به آینده داده است.
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی چهره پلید دشمنان را که در پشت نقاب حقوق بشر و دمکراسی دروغین بود افشا کرد.
وی با اشاره به شهادت سردار مقاومت شهید سپهبد سلیمانی گفت: دشمن متوجه شد که شهید سلیمانی برای آمریکا از سردار سلیمانی خطر ناک تر است.
وی با اشاره به تحولات منطقه بعد از شهادت سردار سلیمانی افزود:
آمریکا با ترور سردار سلیمانی بزرگترین اشتباه محاسباتی را انجام داد.
وی با اشاره به معامله ننگین قرن گفت:
خیانت آمریکا و صهیونیست موجب فرصت مجدد برای مقاومت فلسطین است تا کار نیمه تمام خود را برای نابودی اسرائیل تمام کنند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری و اشاره معظم له به دو آزمون مهم پیش رو یعنی راهپیمایی بیست و دوم بهمن و انتخابات برای ملت ایران اسلامی اظهارداشت: مردم در انتخاب خود دقت کنند چرا که انتخاب غلط آثار زیانباری برای جامعه اسلامی دارد.
وی با اشاره به رد صلاحیت حدود یک سوم نمایندگان فعلی مجلس گفت:
باید سازو کاری فراهم شود که اگر صلاحیت نماینده مجلس زیر سوال رفت او را از خانه ملت که عصاره فضایل ملت است اخراج کنند.
وی با تذکر به مسؤلان و کاندیدهای مجلس شورای اسلامی نسبت به رعایت اخلاق و رعایت قانون اساسی در برگزاری انتخابات افزود: دلسرد کردن مردم با بیان تشریفاتی بودن انتخابات در جامعه اسلامی ایران خطای نابخشودنی است ، باید در پیشگاه خدا و امت اسلامی توبه کنند.
حجت السلام میرزایی در باره ویروس کرونا و رعایت بهداشت فردی هم تذکر داد.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان از اجرا برنامه های دهه فجر در سطح مساجد شهر و حضور پر شور مردمی قدر دانی کرد.
وی از همه مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه دعوت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار