نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برضرورت رسیدگی به وضعیت واحدهای صنعتی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ 06 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن وکشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه واگذاری‌های صنعتی اصل ۴۴ قانون اساسی این استان با مشکلات بسیاری همراه است افزود: در این فرآیند، افراد اهلیت لازم برای واگذاری را نداشتند و واحدهای صنعتی واگذار شده استان مرکزی هر روز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که باید رسیدگی و ساماندهی این صنایع در اولویت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه ساختمان یک سرمایه‌گذاری مرده محسوب می‌شود یاد آورشد: باید تمام ظرفیت‌های مالی و اعتباری موجود کشور را در حوزه تولید با کیفیت و صادرات به کار گرفت.
وی با بیان اینکه ظرفیت تولید در ایران اسلامی باید با تصمیم‌گیری‌های کارشناسانه و حکیمانه در مسیر رقابت با چین، ژاپن، کره و ویتنام قرار گیرد افزود: معادن، نفت، گاز وپتروشیمی و کشاورزی از مهمترین ظرفیت‌های تولیدی کشورمان بشمار می رود و باید در این حوزه‌ها سرمایه گذاری شود.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ۲۲ بهمن عرصه اعلام وفاداری آحاد جامعه به آرمان‌های انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا است گفت: فعالان اقتصادی باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز و همچنین انتخابات دوم اسفند، دین خود را به نظام اد کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار