فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی که در سیل بهار امسال تخریب‌شده بودند در دستور کار بسیج سازندگی استان قرارگرفته بودند که تا پایان سال همه آن‌ها تحویل متقاضیان داده خواهند شد
کد خبر: ۸۲۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰ 05 February 2020
سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از ۱۰ واحد مسکونی در روستا‌های ساوه با اشاره به اینکه خدمت گذاری در انقلاب محور است، گفت: گفت: انقلاب وسیله برای رسیدن به هدف یعنی همان اسلام ناب محمدی است و مردم اسلام را خواستند و برای آن انقلاب کردند و برای آن ۴۱ سال مجاهدت و سختی تحمل کردند تا امروز به اینجا رسیده‌اند.
وی افزود: خدمت کردن برای این مردم که عمری با مجاهدت و سختی دست‌وپنجه نرم کردند یک افتخار بزرگ است که همه باید قدر آن را بدانیم.

کریمی با تشریح دستاورد‌های بیشمار انقلاب، بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهل سال انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگی کسب کرده و امروز نمونه آن را در تکامل روستا‌ها به وضوح می‌بینیم.

وی با اشاره به طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان مرکزی، عنوان کرد: امروز می‌بینیم که در دورترین نقطه ساوه روستا‌های محروم از نعمت آب، برق و گاز برخوردار شده اند که این به برکت انقلاب اسلامی و چهل سال مجاهدت و در صحنه بودم مردم است.

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه انقلاب متعلق به مردم و مستضعفین است، گفت: در انقلاب اسلامی همه چیز متعلق به مردم است و لذا باید بیشتر برای مردم خدمت رسانی کرد.

وی مهمترین دستاورد انقلاب را امنیت پایدار خواند و گفت: امروز به برکت انقلاب در نقطه نقطه کشور امنیت پایدار برقرار است و امنیت کشور کاملا بر پایه قدرت مردم است.

کریمی ادامه داد: به برکت الگوی انقلاب اسلامی امروز منطقه ما امنیت کامل در آن برقرار است که حاصل این امنیت منطقه بیش از ۱۰ هزار شهید مردمی است.

وی با اشاره به حضور سپاه و بسیج در صحنه‌های خدمت رسانی به مردم، افزود: سپاه و بسیج علیرغم همه ماموریت‌های محوله امروز در کنار مردم برای آبادانی کشور تلاش می‌کند و در استان مرکزی جهادگران بسیجی در سایر نقاط استان مشغول خدمت رسانی هستند که بیش از ۴۰۰ پروژه آبرسانی، پل، لایه روبی، مسجد، قنوات انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ پروژه واحد مسکونی که در سیل تخریب شده بودند در دستور کار قرار گرفته بودند که تا پایان سال همه آن‌ها تحویل داده خواهند شد.

وی با اشاره به خدمات گسترده استان مرکزی در مناطق سیل زده بیان کرد: خدمت رسانی اقشار مختلف مردم از جمله مهندسین و کارگران در سیل امسال بسیار مناسب بود به گونه‌ای که با حضورشان در مناطق سیل زده توانستیم دستاورد‌های مناسبی رقم بزنیم..

وی بیان کرد: بسیج سازندگی در کنار دولت و ادارات استان برای خدمت رسانی در صحنه هستند که اگر این هم افزایی به شکل مطلوبی رقم بخورد قطعا کار‌های بزرگی انجام خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه مهمترین راهبردی که امروز در دستور کار برای خدمت رسانی به مردم داریم بسیج شوندگی مردم است، گفت: اگر مردم خودشان پای کار بیایند قطعا آبادانی و پیشرفت سریعتر رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه روح الله خاطر نشان کرد: به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۶۲۰ جهیزیه تحویل نیازمندان شد که ما آن روال خدمت رسانی و محرومیت زدایی را ادامه دادیم که تا امروز بیش از یک هزار جهیزیه تحویل نیازمندان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار