همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد:
همزمان با دهه فجر با حضور استاندار مرکزی ، فرماندار شهرستان اراک و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ۳۰پروژه برق رسانی در شهرستان اراک با اعتباری بالغ بر ۱۵۴میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 04 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی،استاندار مرکزی درمراسم افتتاح این طرح ها با اشاره به اینکه استان مرکزی از استان‌های کشاورزی و صنعتی است و برق در توسعه این بخش‌ها نقش مهمی دارد، افزود: صنعت برق در صنایع مادر و تولیدی استان نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند.
سید علی آقا زاده افزود: کارکنان ساعی و پویای صنعت برق با فعالیت شبانه روزی در تامین برق پایدار از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و تلاش آنها در صنعت برق استان مرکزی شایسته قدردانی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه صنعت برق به عنوان حساس ترین صنعت در استان استراتژیک مرکزی از اهمیت مضاعفی برخوردار است گفت: توزیع برق استان در زمینه ی تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید ،مجدانه در روند توسعه استان گام برمی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم گفت: بهره برداری فاز اول کانال های انرژِی اراک به طول ۳۶۷متر،تامین برق متقاضیان شهری و روستایی،اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده ،توسعه وبهینه سازی شبکه روشنایی معابر از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر در شهرستان اراک است.
مهندس محمد اله داد افزود:این پروژه ها باهدف ظرفیت سازی برای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان به همراه پایداری شبکه به بهره برداری رسید.
در این مراسم پروژه شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و کانال انتقال انرژی اراک ۷ با اعتباری بالغ بر۹۵میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است ،احداث ۱۲کیلومتر کابل فشار متوسط زمینی، حفر۲۵۰متر کانال انتقال انرژِی واحداث ۱۸۰۰متر شبکه فشار متوسط هوایی برای عملیاتی شدن این پروژه انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار