استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت: توسعه روستا‌ها و حل مشکلات ساکنان این مناطق مدنظر قرار دارد و پیگیر این مهم در استان مرکزی هستیم
کد خبر: ۸۱۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 02 February 2020

توسعه روستاها و حل مشکلات ساکنان این مناطق مدنظر قرار دارد

سید علی آقازاده شامگاه یکشنبه در دیدار با مردم روستای راوه شهرستان دلیجان اظهار داشت: مردم در طول چهار دهه گذشته بیشترین مقاومت و ایستادگی را در حفظ آرمان‌های انقلاب نشان دادند و هیچیک از مسئولین و خدمتگزاران نباید از هیچ کاری در راستای رفاه و تأمین نیاز مردم دریغ کنند.
استاندار مرکزی گفت: با وجود اقدامات انجام شده در طی سال‌های گذشته در روستای راوه باید مسئولین برای بر طرف ساختن سایر مشکلات این روستا از جمله مشکلات اشتغال، کارخانه سیمان، بهداشت، آب آشامیدنی و… تلاش کنند.

آقازاده در خصوص مشکلات روستای راوه با اشاره کمبود فضای آموزشی و افزایش جمعیت دانش آموزی این روستا گفت: اعتباری به منظور احداث مدرسه ۵ الی ۸ کلاسه در این روستا از سوی استان و کارخانه سیمان در نظر گرفته می‌شود همچنین باید مدرسه سه کلاسه فعلی نیز برای انتقال ساختمان اداری به این فضا بازسازی شود.

وی با اشاره به مشکل بالا بودن سختی آب شرب این روستا گفت: با وجود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تصفیه خانه روستای راوه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار جدای از منابع استان برای تکمیل آن تا تابستان سال آینده در نظر گرفته می‌شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: با وجود پیشرفت درمانگاه این روستا، اما برای تکمیل نیازمند ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار است که این مبلغ نیز از نیمه اول سال آینده تأمین می‌شود همچنین تدابیر لازم جهت پزشک مستقر برای این درمانگاه اندیشیده می‌شود.

آقازاده گفت: با توجه به اینکه ۳۵۰ نفر در کارخانه سیمان راوه مشغول به فعالیت هستند که یک سوم نیرو‌ها را افراد این روستا تشکیل می‌دهند، برای امکان بکارگیری نیرو‌های دیگر در این کارخانه با رئیس کارخانه صحبت می‌کنیم.

وی بیان کرد: در شرایطی که نمی‌توان راه‌های موجود را حفظ کرد، در یک پروسه یک الی دو ساله پیگیری لازم برای راه مواصلاتی روستای راوه به ابراهیم آباد اراک و مسیر شهر جدید امیرکبیر با مسافت ۱۸ کیلومتر پس از بازدید‌های لازم انجام می‌شود.

آقازاده بیان داشت: با وجود مشکلات اعتباری و بودجه‌ای در کشور باید گفت: مردم همیشه از عهده حل مشکلات بر آمدند و با وجود اوج تحریم‌های سخت و شکننده امروز امنیت برای مردم در کشور برقرار است.

استاندار مرکزی افزود: امروز تحریم‌های آمریکایی به طور مستقیم متوجه مردم است و دشمن مستقیم مردم را هدف قرار داده، اگر مردم با استقامت علیه این تحریم‌ها ایستادگی کنند دشمن در رسیدن به اهداف خود علیه کشور ناکام می‌ماند.

آقازاده گفت: همانند چهار دهه گذشته کشور در این مقطع هم مشکلات را سپری و از این دوره سخت نیز عبور می‌کند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه اوج حضور مردم در راهپیمایی بوده است و امسال هم مردم با حضور خود توطئه‌های دشمن را محکوم کرده و مسئولین نیز همانند سال‌های گذشته همراه با مردم در این حماسه باشکوه شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس در دوم اسفند ماه بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی لازم است چرا که حاوی پیامی مهم و کوبنده برای دشمن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار