دهه فجر
حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگویی برنامه‌های دهه فجر دادگستری استان مرکزی را تشریح کرد
کد خبر: ۸۱۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 01 February 2020

 

حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام را فرصت طلایی برای بیان دستاورد‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: امسال دهه‌فجر با توجه به نزدیک بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس و شهادت سپهبد سلیمانی ویژه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دهه‌فجر بهترین فرصتی است که اتحاد مردم ایران بار دیگر حماسه‌ای فراتر از تصور دشمن را خلق خواهد کرد، ملت ایران اسلامی حمایت خود از ولایت فقیه، نظام، آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) و شهدا را به منصه ظهور خواهند رساند؛ چراکه دشمن از تمام وسایل ابزار جمعی برای دور شدن مردم از انقلاب و رهبری استفاده می‌کند و راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های آنان را نقش برآب می‌کند.

 

وی در تشریح برنامه‌های دهه‌فجر دادگستری استان و سازمان‌های تابعه اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی هم‌اندیشی سازمان‌های تابعه با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها، حضور مسؤلان ارشد سازمان‌های تابعه در برنامه رصد، حضور رئیس شورای قضایی استان در گفت‌وگوی ویژه خبری به منظور ارائه دستاورد‌های دستگاه قضایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی از استقرار ایستگاه‌های مشاوره حقوقی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای طرح یک مسجد یک حقوقدان در سطح مساجد استان خبرداد و افزود: با حضور مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی گلزار شهدای اراک گلباران می‌شود. همچنین از برگزاری جلسه ملاقات مردمی به صورت ویژه توسط مسئولان، افتتاح پروژه ساختمانی توسط اداره کل زندان‌ها و دیدار با خانواده معظم شهدا به‌عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

 

وی ادامه‌داد: حضور مسئولان ارشد دستگاه قضایی در سطح مساجد به منظور ارتباط مستقیم با مردم، بارگذاری بسته‌های فرهنگی محتوایی با رویکرد انقلاب اسلامی، ایثار، شهادت، بصیرت و تمدن نوین اسلامی و اجرای برنامه‌های درون سازمانی تحت عنوان مسابقه کتابخوانی، برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت پیروزی انقلاب، گردهمایی خانوادگی و اجرای طرح ویزیت پزشکی  را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار