فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۱۸۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و حشیش خبر داد
کد خبر: ۸۱۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 30 January 2020

کشف 186 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و هرمزگان

 حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با سوداگرن مرگ و توزیع کنندگان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند مشترک تحقیقاتی خود با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، از فعالیت 3 توزیع کننده مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می‌کرد، مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های ویژه و بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر شناسایی و سپس مشخص شد آنها با یک دستگاه کامیون و نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به مرکز کشور می‌باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با هماهنگی دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی منسجم و هماهنگ، خودروهای مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی هرمزگان شناسایی و متوقف کنند.

 حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از کامیون توقیفی موفق به کشف 186 کیلو و 800گرم مواد مخدر شامل 117کیلو و 800گرم تریاک و ۶۹ کیلوگرم حشیش که به شکل ماهرانه‌ای در میان چوب‌های فیبری داخل خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی با تأکید نقش مفید همکاری‌های درون سازمانی در برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ و نیز قدردانی از تلاش مأموران به پاس انجام این عملیات مشترک پلیسی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار