ستاد تنظیم بازار
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: نظارت دقیق و گسترده برای عرضه سوخت در این ضروری است و به‌ویژه باید با عاملان و مکان‌های عرضه سوخت گاز مایع (ال. پی. جی) برخورد شود
کد خبر: ۸۱۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 26 January 2020

نظارت گسترده بر عرضه سوخت در  استان مرکزی ضروری است

سعید فرخی روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: استفاده از سوخت ال. پی. جی برای مصرف خودرو‌ها در سیاست کشور گنجانده نشده و باید مصرف آن مدیریت شود.

وی اظهار داشت: این نوع سوخت در زمره مقادیر سوخت خانگی است که به اشتباه از سوی متخلفان برای خودرو استفاده می‌شود و بسیار خطرناک است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی تاکید کرد: استفاده از سوخت ال. پی. جی در مصارف خودروی ایمنی نداردو هرآن عامل حادثه مرگبار است و باید اقدامات بازدارنده در این زمینه از سوی دستگاه متولی اعمال شود.

فرخی گفت:  این نوع سوخت فقط در استان‌های اصفهان، قم و تهران به‌علت وجود خودرو‌های گازسوز ال. پی. جی عرضه می‌شود.

وی افزود: برخورد با با عرضه کنندگان سوخت ال. پی. جی در استان با هدف جلوگیری از آسیب به مردم در اولویت است و نباید به‌دلیل سهمیه‌بندی بنزین فرصت به افراد سودجو داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار داشت: سیاست دولت عرضه گاز مایع برای مصارف خانگی است و به همین علت جایگاه‌های عرضه این نوع سوخت برای خودرو  غیرمجاز هستند.

معاون بازرسی سازمان صمت استان مرکزی نیز گفت:چهار هزار و ۱۷۴ تماس از ۲۸ آبان تا ۳۰ دیماه امسال با سامانه ۱۲۴ برقرار شده که ۲ هزار و ۲۲۲ مورد آن به شکایت منجر شده است.

«محمدجواد قربانی» افزود: گرانفروشی عمده‌ترین تخلف در گزارش مردمی در کالا و خدمات بوده است.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی مشترک از ۲۵ تا ۳۰ ماه گذشته در استان انجام شده که ۳۰۴ مورد تشکیل پرونده به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال گزارش شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۴۶۱ بازرسی از اصناف استان در سال گذشته  انجام شد و امسال این آمار‌ها به ۹ هزار و ۲۱۹ مورد رسیده که ۴۳ درصد رشد دارد.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار