سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی
سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی نقش وسایل ارتباط جمعی در انتخابات را مهم توصیف کرد و گفت: رسانه‌های این استان در درج مطالب خبری، قوانین انتخاباتی را مد نظرقرار داده و رعایت کنند
کد خبر: ۸۱۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 25 January 2020

رسانه‌های استان مرکزی قوانین انتخاباتی را رعایت کنند

فائزه عقیلی روز شنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: رسانه‌ها وظیفه و رسالت سنگینی در افزایش شور و نشاط انتخاباتی برعهده دارند و در این راستا باید به وظایف خود به بهترین شکل عمل کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌های استان مرکزی در درج اخبار انتخاباتی باید بی‌طرف باشند و تریبون جناح خاصی نشوند، ولی همه توان و تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به گار بگیرند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی ادامه داد: اجرای تبلیغات محیطی به فرمانداران، بخشداران و شهرداری‌های این استان ابلاغ شده و این مهم باید به بهترین شکل صورت گیرد و بحث خلاقیت در تبلیغات مورد توجه قرار باشد.

عقیلی اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین رویداد‌های پیش‌رو است و برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی باید تنور انتخاباتی در روز‌های باقی مانده روز به روز گرمتر شود.

در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی دستگاه‌های عضو گزارشی از فعالیت‌های خود را در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی ارایه دادند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و این استان هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار