نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت:مردم ایران اسلامی باید با اقتدار مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۱۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 24 January 2020

 

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه اراک با بیان اینکه سلامت روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اداری مهمترین آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی است افزود: آحاد مردم و مسولان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.
وی با بیان اینکه آحاد جامعه باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشن دهه مبارک فجر آمادگی کامل داشته باشند یاد آورشد: امام راحل با انقلاب اسلامی عزت، استقلال و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند بنابراین آحاد جامعه باید قدر این نعمت‌های ارزشمند را بدانند.
خطیب جمعه اراک با بیان اینکه کارنامه انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها درخشان و قابل دفاع است گفت: مردم با آگاهی کامل از این مهم همچنان پشتیبان و حامی این انقلاب شکوهمند هستند.
وی میانگین عمر در کشور ایران پیش از پیروزی انقلاب را ۵۴ سال اعلام کرد وافزود: این میزان بعداز پیروزی انقلاب هم اینک به ۷۸ سال رسیده است.
امام جمعه اراک اظهارداشت: مجموع انشعابات گاز ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱۳ هزار مورد بود اما هم اینک بیش ۲۲۳ هزار انشعاب گاز در کشور کشیده شده و بخش عمده‌ای از مردم از این نعمت خدادادی بهره مند هستند.
وی، نرخ باسوادی در کشور ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را کمتر از ۵۰ درصد ذکر کرد وگفت: هم اینک این مهم به ۹۶ درصد رسیده و در حوزه بهداشت و درمان هم بیش از ۱۰۰ هزار پزشک متخصص در جامعه خدمت می‌کنند که در تاریخ ایران بی‌سابقه است.
وی ادامه داد: هم اینک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مواضع جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و با موشک باران پایگاه آمریکا در بغداد اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشیدند.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی با بیان اینکه قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی امروز در منطقه بی نظیر است افزود: امروز مهمترین سلاحها و تجهیزات نظامی حتی ناو و زیردریایی در درون کشور ساخته می‌شود بنابراین اگر امروز ایران اسلامی از سوی آمریکا تحریم می‌شود به دلیل این است که آنها بزرگترین پایگاه نظامی خود را در منطقه از دست داده اند.
وی با بیان اینکه تولید و حمایت از کالای ایرانی مهمترین راهکار برای تقویت بنیه اقتصادی کشور است گفت: آحاد مردم و مسوولان باید در این فرآیند سهیم باشند.
وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید برای این فرآیند ملی برنامه‌های گارگشا ارائه کنند یاد آورشد: داوطلبان به فکر منافع شخصی، حزبی نباشند و از بازی‌های سیاسی با جدیت پرهیز کنند زیرا این مهم خیانت به خون شهدا است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگویی برتر درهمه عرصه هاست ادامه داد: این الگو مصداقی است که امروزه باید سرلوحه همه افراد باشد و از آن پیروی کنند.
وی با بیان اینکه سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) الگوی کاملی از انسانیت، کمال، فضیلت و ارزش‌های متعالی است افزود: اندیشمندان اسلامی باید برای معرفی این الگوها به جهانیان بیش از پیش تلاش کنند زیرا صفات برجسته انسانی آن حضرت ایشان را به الگویی کامل برای تمام جهانیان به ویژه زنان جوامع اسلامی تبدیل کرده است که باید تاسی از این الگوی کامل در کشور نهادینه شود.
وی گفت: بسیاری از زنان مسلمان با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س)، فرهنگ ارزش‌های انسانی همچون عفاف، تقوا، ایثار و فداکاری را جایگزین فرهنگ بی حجابی و بی عفتی کرده‌اند و با این کار سعادت دنیوی و اخروی را برای خود تضمین کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار