حادثه
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، گفت: حوادث رانندگی روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی ۲ کشته و ۳ مجروح در پی داشت
کد خبر: ۸۱۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 21 January 2020
 
سرهنگ"ایرج کهریزی"رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۰۵:۰۰ صبح روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون بنز در کیلومتر ۳۳ محور زرندیه - بوئین زهرا رخ داد، راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان باخت و سرنشین آن نیز مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهار کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه"عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون"بیان شده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت ۱۷:۴۷ همین روز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با خودروی پژو پارس در کیلومتر ۴۴ محور قدیم ساوه - تهران رخ داد، راننده خودروی پزو پارس بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان سپرد و راننده خودروی پژو ۴۰۵ و سرنشین خودروی پژو پارس نیز مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کهریزی اظهار کرد: بر اساس اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه"عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودروی پژو ۴۰۵ "علت وقوع  این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست  که به منظور پیشگیری از چنین حوادث ناگواری، همواره با آرامش بیشتری در جاده‌ها به رانندگی پرداخته و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را  نیز سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار