نمایندگان اراک و محلات در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از اِعمال فشار برخی مقامات در استان مرکزی به نهاد‌های نظارتی در روند رسیدگی به مفاسد اقتصادی برخی مدیران دولتی شدند
کد خبر: ۸۱۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 20 January 2020

تذکر به روحانی برای جلوگیری از فشار مدیران استانی در روند رسیدگی به مفاسد

 تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (دوشنبه 30 دی 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که علت بی‌توجهی و عدم نظارت و کنترل درباره خروج قهرمانان ارزنده کشور به سایر کشورها چیست؟ 

این نماینده همچنین در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد که علت عدم تعیین تکلیف 5 هزار دستگاه خودروی رسوب‌ یافته در گمرکات کشور چیست؟

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان چهره واقعی خود را که تبعیت از سیاست‌های آمریکا است نشان دادند و باید بدون اغماض با اروپا نیز همانند آمریکا مقابله شود. 

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به اتفاق 5 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای نفت و کشور لزوم بررسی کاهش سهمیه سوخت بنزین ماهانه مردم در اثر استفاده نکردن از مضرب‌های خاص در زمان سوخت‌گیری را متذکر شدند.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال 99 مطابق نرخ واقعی تورم شد. 

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که متأسفانه در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل عدم مدیریت صحیح مسؤولین دهها نفر از هموطنان عزیزمان کشته شدند. لازم است ضمن بررسی دلایل وقوع این حادثه دلخراش با خاطیان و مقصران برخورد قانونی انجام شود.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که مردم از کم‌فروشی پمپ بنزین‌ها شکایت دارند چرا نظارت دقیق و مستمری بر کار پمپ بنزین‌ها انجام نمی‌شود؟

سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که علت عدم پرداخت بسته حمایت معیشتی برای تعداد قابل توجهی از افراد جامعه چیست؟

سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه به اتفاق 10 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور و سرپرست وزارت کشاورزی عنوان کردند که چرا در پرداخت پول کشاورزان زعفران کار کشور تعلل می‌شود؟

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که جناب آقای وزیر هر گاه شما وعده افزایش تولید خودرو و ساماندهی قیمت بازار خودرو را به مردم می‌دهید دقیقاً روز بعد از آن قیمت خودرو افزایش پیدا می‌کند، علت افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت خودرو چیست؟

این نماینده همچنین در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که کمک 8 میلیاردی شهردار تهران از جیب مردم در این شرایط اقتصادی به جشنواره فیلم فجر با چه توجیهی انجام می‌شود.

علی‌اکبر کریمی و علیرضا سلیمی نمایندگان اراک و محلات در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از دخالت و اعمال فشار برخی مقامات در استان مرکزی به نهادهای نظارتی در روند رسیدگی به مفاسد اقتصادی و اداری برخی مدیران دولتی از جمله مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار