ورزش
محمود فکری سرمربی تیم خوشه طلایی عنوان کرد: بعد از گل دوم همان بازی تهاجمی خود را ادامه دادیم و در پایان با حفاظت از برتری خود موفق به کسب سه امتیاز کامل این دیدار شدیم
کد خبر: ۸۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 19 January 2020
 محمود فکری پس از دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش بازیکنان تیم و کادر فنی توانستیم در دیداری که در آن استحقاق پیروزی را داشتیم، سه امتیاز مهم دیگری را کسب کنیم.
 
وی افزود: بعد از به ثمر رساندن گل اول توانایی گشودن دروازه حریف را در چند موقعیت مناسب داشتیم، اما بخاطر اینکه داور خطای انجام‌شده به روی بازیکنان ما را تشخیص نداد، گل تساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم نیاز بود با آرامش بیشتری کار را ادامه دهیم و با تعویضی که انجام دادیم روند بازی تیم بهبود یافت و در نهایت توانستیم به گل دوم دست پیدا کنیم.


فکری تصریح کرد: بعد از گل دوم همان بازی تهاجمی خود را ادامه دادیم و در پایان با حفاظت از برتری خود موفق به کسب سه امتیاز کامل این دیدار شدیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه در مورد نحوه قضاوت این دیدار گفت: تیم حریف در نیمه اول به قصد تحت تاثیر گذاشتن داور مسابقه از لحاظ روحی روی به اعتراض و کناره‌گیری از بازی آورد و متاسفانه داور هم بخاطر تاثیر گرفتن از این اتفاقات گل شهرداری تبریز را اشتباهاً صحیح اعلام کرد. در نیمه دوم داور توانست کنترل بازی را در دست گیرد و قضاوت متعادلی را انجام دهد.

 
فکری در پایان پیرامون دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل آلومینیوم اراک در دربی استان مرکزی اظهار داشت: امیدوارم طرفداران فوتبال استان مرکزی هفته آینده تماشاگر دیداری به دور از حاشیه و اتفاقات نامناسب باشند و در نهایت بازی این دو تیم در کمال سلامت و آرامش و با برتری تیمی که استحقاق پیروزی را دارد، به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار