رئیس کمیته امداد ساوه خبرداد؛
تعداد 256 نفر از مددجویان شهرستان ساوه با اعتبار 19 میلیون تومان به اردوهاي آموزشي تربيتي اعزام شدند.
کد خبر: ۸۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 19 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی عباس محمدی ، رئیس کمیته امداد ساوه با بیان اینکه  برگزاری اردوهای فرهنگی  از اقدامات فرهنگی کمیته امداد است، گفت: تعداد 256 نفر از مددجویان شهرستان ساوه با اعتبار 19 میلیون تومان به اردوهاي آموزشي تربيتي اعزام شدند.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی آگاه‌سازي و آموزش به تعداد 654 نفر و با اعتبار   32 میلیون و 100 هزار تومان از اقدامات فرهنگی کمیته امداد بوده است.

محمدی ارائه خدمات به  200 نفر از دانش‌آموزان و دانشجويان را از دیگر اقدامات فرهنگی برشمرد و گفت: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان از اقدامات کمیته امداد به منظور کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط نامناسب روانی و عاطفی قرار دارند و می توانند با بهره‌گیری از کمک های مشاوره به توانمندی روحی و معنوی برسند ، گفت : مددجویان کمیته امداد استان همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، فضای مجازی ، اعتیاد ، مهارت‌های زندگی ، سبک فرزندپروری ، شرایط ازدواج موفق ، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره‌مند شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار