شناسنامه المثنی
مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: افرادی که به هر دلیل نیازمند صدور شناسنامه المثنی هستند این فرایند را نباید به روز‌های نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامی موکول کنند
کد خبر: ۸۱۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 18 January 2020

 

علیرضانتیجه تصویری برای شناسنامه قبادی افزود: صدور شناسنامه جدید فرآیندی حدود یک ماه دارد و نیاز است افرادی که شناسنامه خود را گم کرده و یا عناوین مندرج در ان مخدوش شده،   هرچه زودتر برای دریافت شناسنامه جدید به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
وی بیان کرد: ثبت احوال استان مرکزی همه تلاش خود را برای صدور شناسنامه‌جدید متقاضیان به کار گرفته تا مردم بتوانند در آزمون سیاسی پیش‌رو  و یازدهمین دوره انتخابات خانه ملت حضور پیدا کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: این اداره آمادگی تعویض شناسنامه‌های قدیمی را نیز دارد و متقاضیان در این بخش نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با ثبت احوال اقدام لازم را انجام داده و در کمترین زمان ممکن اسناد هویتی آنان تحویل می‌شود.

قبادی اظهار داشت: شناسنامه‌های قدیمی به‌صورت دست‌نویس است و از لحاظ ظاهری قابل مقایسه با نسل جدید اسناد هویتی نیست و آسیب‌رسانی به آن‌ها در بخش‌های مختلف از جمله شکستن و جداشدن عکس و کثیفی صفحه زیاد است درحالی‌که ضریب امنیتی شناسنامه‌های جدید بالا است و امکان جعل ندارد.

وی گفت: شناسنامه‌های جدید در سراسر کشور به شکل و احد و الصاق عکس به صورت اسکن است و امکان جعل و دست بردن در آن وجود ندارد.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد:  ۵۶ هزار و ۴۵۸ جلد شناسنامه امسال در این استان صادر شده که چهار هزار و ۳۲۹ جلد المثنی، ۴۰ هزار و ۳۹۷ جلد تعویضی و ۱۱ هزار و ۷۳۲ جلد برای نوزادان تازه متولد شده بوده است.

قبادی اظهار داشت: تدابیر لازم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش تخلفات انتخاباتی به کار گرفته شده و امکان رای‌گیری بیش از یک بار برای افراد وجود ندارد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار