حسن روحانی در روز پنجشنبه یک روز قبل از نمازجمعه در یک گردهمایی بانک مرکزی طی سخنانی از لزوم ارتباط با خارج برای رفع مشکلات اقتصادی گفت که علاوه بر اینکه واکنش‌هایی از سوی اردوگاه رقیب و مشخصا احمد توکلی و محمدباقر قالیباف داشت، رهبر انقلاب نیز در یک روز بعد آن در نمازجمعه از لزوم تکیه بر داخل برای حل مشکلات و نقد کسانی که به خارج نظر دارند، گفت
کد خبر: ۸۱۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 18 January 2020
قبل از پایان رسمی نماز و درست همزمان با سلام نماز توسط رهبر انقلاب، حسن روحانی زودتر از عرف، مراسم نماز جمعه را به سرعت ترک کرد و سوژه ای شد برای شبکه های اجتماعی از دیشب تاکنون.

حسن روحانی از نمازهای جماعت عمومی خاطره خوشی ندارد. او دوسال پیش در نمازعید فطر با تعریض یک مداح به رییس جمهور در حضور خود وی مواجه شد و دیروز نیز بازهم مداحی اینچنین کرد و از انتخاب غلط در پشت تریبون نمازجمعه گفت.رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه علی اکبری است که زمانی مشاور محمود احمدی نژاد بود.

ان باعث شدکه حسن روحانی در طول نماز چهره ای در هم رفته از خود به نمایش بگذارد.

 

 

حسن روحانی در روز پنجشنبه یک روز قبل از نمازجمعه در یک گردهمایی بانک مرکزی طی سخنانی از لزوم ارتباط با خارج برای رفع مشکلات اقتصادی گفت که علاوه بر اینکه واکنش هایی از سوی اردوگاه رقیب و مشخصا احمد توکلی و محمدباقر قالیباف داشت، رهبر انقلاب نیز در یک روز بعد آن در نمازجمعه از لزوم تکیه بر داخل برای حل مشکلات و نقد کسانی که به خارج نظر دارند، گفت.

روحانی بعداز سلام در کسری از ثانیه محل نماز جمعه را ترک گفت تا سوژه ای باشد که رسانه های اجتماعی به آن بپردازند.

 

 

 

 

 

###

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار