فرمانده انتظامی استان مرکزی:
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله پارچه‌ قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد
کد خبر: ۸۱۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 13 January 2020

محموله پارچه قاچاق در دلیجان شناسایی و توقیف شد

 

سردار حسن مفخمی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس شهرستان دلیجان از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان باخبر شده و تمهیدات میدانی لازم را برای توقیف آن آغاز کردند.

وی اظهار داشت: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، هنگامی که خودروی مورد نظر، در حال عبور از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان بود، شناسایی و در عملیاتی برنامه ریزی شده توقیف و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودروی توقیفی، ۱۲۴ طاقه انواع پارچه‌های چادری، مانتویی و مبلی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی را کشف کردند.

مفخمی با اشاره به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریالی این محموله قاچاق در اعلام کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار