رئیس کمیته امداد فراهان خبر داد؛
در 9ماهه سال‌جاری  حدود 65 میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی برای 334نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فراهان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۱۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 11 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان با بیان اینکه ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان از برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: در 9ماهه سال‌جاری حدود 65 میلیون تومان به منظور هزینه‌های خدمات درمانی 334نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فراهان در زمینه‌های فرانشیز بستری و عمل‌های سرپایی، فرانشیز دارو و پاراکلینیک، تجهیزات و لوازم پزشکی پرداخت ‌شده است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت، اهدای سبد و هدایای بهداشتی، ساخت سرویس بهداشتی، طرح‌های غربالگری فشارخون و قند خون برای مددجویان تحت حمایت از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار و191 خانوار با تعداد چهار هزار و 292 نفر از کمیته امداد شهرستان فراهان کمک معیشت دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان و خیران  می‌توانند با شماره‌گیری کد# 08610*8877*  وجوه خود را به منظور کمک به بیماران خاص و صعب العلاج می باشد واریز کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار