جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) روایتی تلخ از پیکر اربا اربا شده شهید سلیمانی بیان کرده است
کد خبر: ۸۱۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 11 January 2020
 جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) روایتی تلخ از پیکر اربا اربا شده شهید سلیمانی بیان کرده است.
سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به تشریح جزئیاتی پیرامون پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از حادثه تروریستی و شهادت وی و یارانش پرداخت و گفت: پیکر‌ها را که از نجف آوردند من در اهواز تحویل گرفتم. به جز شهید طارمی عزیز ما، بقیه پیکر‌ها اربا اربا شده بودند. سلام خدا بر شهیدان ما، سلام خدا بر ابومهدی که تقریبا هیچ چیز از پیکرش باقی نمانده بود.

وی در این اظهارات که فیلم آن را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده، افزود: قاسم سلیمانی از تو دو تا دست بریده باقی مانده بود، قربان دستان جدا شده ابوالفضل (ع) و قربان دستان جدا شده تو‌ای رشید،‌ای قاسم. از سینه و کمرت چیزی نمانده بود و ساق پا نداشتی، ما یک قطعه از گونه مبارکت را دیدیم.

غیب پرور گفت: آمریکایی ها، چهره غیرتمند انقلاب اسلامی را اینگونه شهید کردند و ابومهدی را و زمانی فر را و پورجعفری را و طارمی را و دیگران را. ما عزاداریم، اما حتما حتما پیروزی از آن مستضعفان عالم و از آن ماست، ما با امید به آینده و سیراب شدن از زمزم عاشورای حسینی کمر هامان را بستیم و قرار است انقلاب اسلامی را به دست صاحبش برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار