رئیس کمیته امداد ساوه خبر داد؛
طی 8 ماهه سال جاری 76 نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه از حمایت‌های کمیته امداد با اعتبار 15 میلیون و 900 هزار تومان بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۱۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 02 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی عباس محمدی ، رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه کمیته امداد از سالمندان بی بضاعت حمایت می کند، گفت: طی 8 ماهه سال جاری 76 نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه از حمایت‌های کمیته امداد با اعتبار 15 میلیون و 900 هزار تومان بهره مند شدند.

وی افزود: در هشت ماهه سال جاری همچنین تعداد302 نفر از خانواده‌های تحت حمایت و مادران باردار و شیرده  مبتلاء به سوء تغذیه نیز از خدمات رفع سوء تغذیه این نهاد مقدس بهره‌مند شدند.

محمدی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرستان در حمایت از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه جهت  تأمين شهريه دانشجويان  تحت حمایت  به تعداد44نفر با اعتبار 37میلیون و 600هزار تومان ، پرداخت  کمک هزينه تحصيلي دانشجويان دولتي و طلاب علوم ديني تحت حمایت به تعداد 9نفر  با اعتبار 9 میلیون و 200 هزار تومان و پرداخت کمک هزينه تحصيلي دانش آموزان تحت حمایت  به تعداد622 نفر  با اعتبار   65  میلیون 300 هزار تومان از اقدامات انجام شده بوده است.

وی در پایان گفت: پرداخت کمک هزینه جهت تاًمين لوازم ضروري زندگي مددجويان مورد حمايت  به تعداد 70 مورد و با اعتبار 17میلیون و 400 هزار تومان  و پرداخت اجاره و ودیعه مسکن 80 نفر از مددجویان تحت حمایت با اعتبار94 میلیون 300 هزار تومان از دیگر اقدامات کمیته امداد در کمک به خانوارهای تحت حمایت بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار