رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه خبر داد؛
طی سال جاری تاکنون 256 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه از اردوهای آموزشی و تربیتی با اعتبار 18 میلیون400هزار تومان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۰۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 29 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی عباس محمدی، رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه برگزاري اردوهاي آموزشي تربيتي جوانان و بزرگسالان از برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت است، گفت: طی سال جاری تاکنون 256 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه از اردوهای آموزشی و تربیتی بهره‌مند شدند.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این نهاد اظهارکرد: برگزاري اردوهاي آموزشی وزيارتی به تعداد  196 نفر با اعتبار 60میلیون و 400هزار تومان وفعاليت آگاه‌سازي و آموزش به تعداد 604 نفر  با اعتبار 30 میلیون و 200 هزار تومان از اقدامات فرهنگی انجام شده بوده است.

وی در ادامه کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان کم بضاعت را از دیگر اقدامات  فرهنگی کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد:  ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجويان در کانون‌هاي فرهنگي  به تعداد180  نفر و با اعتبار  18 میلیون 800 هزار تومان از کمک‌های این نهاد به دانش آموزان و دانشجویان بوده است.

وی اضافه کرد:  تعداد 40 نفر از دانش آموزان و دانشجويان و طلاب علوم ديني نیز از خدمات کمیته امداد شهرستان ساوه با اعتبار 11 میلیون و 400هزار تومان بهره مند شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار