رئیس کل دادگستری استان مرکزی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی حفظ حقوق عامه و مبارزه با فساد را از برنامه‌های در دستور کار خواند و تصریح کرد: سلامت اداری برای قوه قضاییه حائز اهمیت بوده است و با توجه به سیاست‌های جدید این رسالت‌ها چندین برابر شده است
کد خبر: ۸۰۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 14 December 2019

 حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سفر به دلیجان با حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.


وی گفت: با توجه به اقدامات و سیاست‌های تعریف شده در قوه قضائیه انتظارات مردم از این دستگاه بالا رفته و همه ما برای حفظ حقوق عامه موظف به اجرای سیاست‌های قوه هستیم.


حجت‌الاسلام عبداللهی موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی دلیجان را مهم توصیف کرد وافزود: با توجه به موقعیت سوق الجیشی این شهرستان بیشترین کشفیات مواد مخدر را در این شهرستان شاهدیم و نیروی انتظامی در این زمینه تلاش شبانه روزی دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی که در این شهرستان در حال فعالیت هستند باید استاندارد‌های لازم را رعایت و آلایندگی‌ها را کاهش دهند.


این مقام مسئول با ذکر این عنوان که رسیدگی به امور اراضی و تداخل پلاک‌های داده شده ضروری است، اظهار کرد: مردم انتظار دارند به مطالبات آنان توجه شود و این مهم توقع به جایی است ما وظیفه داریم در راستای ارتقای سطح رضایتمندی عموم پاسخگو باشیم. همچنین نحوه بهره برداری درست از معادن باید در دستور کار قرار گیرد و عایدات ناشی از معادن در شهرستان هزینه شود تا از بروز هرگونه تنش جلوگیری شود. رسیدگی به امور هفتاد قله ضروری است شکار‌های ممنوعه در این منطقه زیست محیطی نگهداری می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه دلیجان هم در این دیدار موقعیت این شهرستان را بسیار مهم، حساس و خاص توصیف کرد و افزود: این شهرستان به واسطه موقعیت خاص در مسیر ترانزیت و جابه جایی قاچاق به ویژه مواد مخدر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با تلاش مجموعه انتظامی و نظامی بسیاری از کالا‌های قاچاق کشف و معدوم می‌شود. کشف بالای مواد مخدر حکایت از دست‌های پشت پرده دارد که قصد دارند جوانان این مرز و بوم را به اعتیاد مبتلا کنند.

 

وی به عملکرد خوب نیرو‌های امنیتی و انتظامی دلیجان اشاره و از خدمات آنان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه کمترین تنش را در اغتشاشات اخیر در این شهرستان شاهد بودیم و مردم با نجابتی که از خود نشان دادند فرصت سوء استفاده را از دشمن گرفتند. با توجه به عملکرد به موقع نیرو‌های امنیتی و حوادث رخ داده برنامه‌های دشمن لو رفته است، اما باید دقت کرد تا حادثه‌ای دیگر ایجاد نشود.

 

حجت‌الاسلام غفوری در ادامه به ساخت مجتمع مسکونی ویژه شهدای مدافع حرم نیز اشاره کرد و افزود: ساخت این مجتمع مسکونی از نظر صدور سند با مشکلاتی مواجه است که امیدست رفع شود. نداشتن مجوز برخی اتباع مشکلاتی را ایجاد می‌کند که این مهم باید ساماندهی شود در این شهرستان قریب به ۱۵ هزار تبعه افغان زندگی می‌کنند که تعدادی از آنان بدون مجوز هستند که رفع این مشکل باید در دستور کار قرار گیرد.

 

یادآور می‌شود، در پایان جلسه رئیس کل دادگستری استان مرکزی دستور بررسی نکات بیان شده توسط امام جمعه دلیجان را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار