معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: از ابتدای شروع طرح اشتغال پایدار روستایی تعداد 710 مورد فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۰۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 12 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی مجید مشهدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان و به خصوص مددجویان روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: تعداد 710 مورد فرصت شغلی برای مددجویان روستایی تحت حمایت ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد اشتغال از ابتدای شروع طرح اشتغال پایدار روستایی با اعتبار بیش از 26 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در قالب اعتبارات اشتغال پایدارروستایی ایجاد شده است.

وی از ایجاد اشتغال برای 348 مددجوی تحت حمایت از طریق کاریابی خبر داد و گفت: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به مراکز کمیته امداد در سراسر استان با ارائه درخواست کتبی خود در خصوص جذب و به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت اقدام و علاوه براجر معنوی از بسته‌های تشویقی کاریابی بهره‌مند شوند.

مشهدی در پایان گفت: افزایش توان اقتصادی افراد و خانوارهای تحت حمایت تا مرز خودکفایی، اشتغال کارجویان موردحمایت از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی، ارتقای عزت‌نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده ازجمله اهداف طرح کاریابی کمیته امداد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار