استاندار عنوان کرد:
استاندار مرکزی گفت: راه‌های استان مرکزی، راه‌های ملی هستند و برنامه ما برای ایمنی راه‌ها باید جدی‌تر از سایر استان‌ها باشد، بر این اساس نگاه عمده مسئولان و تحلیل‌گران حوزه راهور به استان مرکزی است
کد خبر: ۸۰۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 11 December 2019

نتیجه تصویری برای آقازاده اراک"

 

سید علی آقازاده در رزمایش طرح زمستانی پلیس و دستگاه‌های امدادی استان گفت: راه‌های استان مرکزی از راه‌های مهم کشور هستند. استان مرکزی شرق و غرب و جنوب و شمال کشور را به هم مرتبط می‌سازد و به همین دلیل آمار بالایی در سفر و متاسفانه آمار بالایی در تلفات جاده‌ای دارد و مسئولان و تحلیل‌گران حوزه راهور به استان مرکزی نگاه عمده‌ای دارند.

وی افزود: امسال در تلفات جاده‌ای، شاهد کاهش تعداد موارد فوتی هرچند اندک در حد دو درصد بودیم و این یک گام رو به جلو است. تلاش داریم میزان کاهش تلفات را به بیش از ۱۰ درصد افزایش دهیم.

آقازاده ادامه داد: بسیاری از فوتی‌های تصادفات جاده‌ای استان بومی نیستند. راه‌های استان مرکزی، راه‌های ملی هستند و برنامه ما برای ایمنی راه‌ها باید جدی‌تر از سایر استان‌ها باشد، بر این اساس نگاه عمده مسئولان و تحلیل‌گران حوزه راهور به استان مرکزی است. از امدادگران و نیروی انتظامی می‌خواهم تمام تلاش خود را انجام دهند تا سوانح جاده‌ای در استان کاهش یابد.

استاندار مرکزی اظهار کرد: کشور ما در تلفات جاده‌ای رتبه بالایی در دنیا دارد. دلیل این آمار بالا علاوه بر کمبود نفرات و تجهیزات، بی‌توجهی برخی رانندگان به قوانین نیز هست. فرهنگ رانندگی مردم باید اصلاح شود چراکه حتی اگر هزاران نفر نیرو و صد‌ها دستگاه ماشین‌آلات به این عرصه اضافه کنیم، با فرهنگ رانندگی موجود شاهد کاهش چشمگیری در آمار تلفات جاده‌ای نخواهیم بود. کاهش تلفات جاده‌ای یک مسیر دوطرفه است؛ هم مردم باید تلاش کنند و هم مسئولین.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار