استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی با تاکید براینکه همه استان باید برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای برنامه داشته باشند گفت: باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا سطح تلفات، کاهش پیدا کند
کد خبر: ۸۰۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 11 December 2019

 سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز در رزمایش طرح زمستانه ۹۸ گفت: شروع عملیات زمستانی سال ۹۸ از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با انجام این طرح به کلیه اهداف مد نظر دست پیدا کنیم.
آقازاده افزود: همانگونه که همه ما می‌دانیم، راه‌های استان مرکزی از مهمترین راه‌های کشور محسوب می‌شوند چراکه ارتباط‌های بسیار حیاتی، از شمال به جنوب و شرق به غرب را به یکدیگر متصل می‌کنند.

وی با اشاره به بالا بودن سرانه سفر در جاده‌های استان مرکزی عنوان کرد: این باعث شده سطح تصادفات و تلفات افزایش چشمگیری داشته باشد، اگرچه خیلی از تصادفات از خود استان نیست و مربوط به راه‌های ملی آن است. از این جهت است که باید در مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای، برنامه‌ها و طرح‌های دقیق‌تر و مدون تری داشته باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: اگر ما امروز طرح زمستانه را شروع می‌کنیم و در طول سال سایر طرح‌های دیگر را انجام می‌دهیم به دلیل این است که مسئولین ارشد کشور نگاهی ویژه به استان دارند. در تحلیل آمار و اطلاعات مسئولین کشوری یک نگاه خاص به استان مرکزی وجود دارد و این باعث شده استان مرکزی در بحث جاده‌ای و حمل و نقل اهمیت دوچندان داشته باشد.

وی با تاکید براینکه همه استان باید برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای برنامه داشته باشند اظهار کرد: باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا سطح تلفات، کاهش پیدا کند.

آقازاده افزود: آمار‌ها نسبت به سال گذشته اگرچه کاهش کمتری داشتند، اما باید تلاش کنیم که آمار را پایین‌تر بیاوریم و همه باید در این زمینه همکاری کنند که بتوانیم آمار را به سالی ۱۰ درصد برسانیم.

وی هدف از اجرای طرح زمستانه را کاهش آسیب‌های جاده‌ای و از طرفی خدمت رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: باید برای کسانی که نیازمند خدمات جاده‌ای هستند تلاش کنیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: متاسفانه کشور ایران در بین کشور‌های دیگر آمار تصادفات جاده‌ای بالایی دارد و عمده دلیل آن به بی توجهی رانندگان و بی عنایتی به قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید براینکه پلیس راهور اقدامات خوبی در زمینه آموزش و برقراری فرهنگ آموزش ترافیکی در کشور انجام داده است اظهار کرد: مردم عزیز باید به این آموزش‌ها توجه کنند و آن‌ها را در فرهنگ رانندگی لحاظ کنند تا شاهد ارتقاء فرهنگ رانندگی در کشور باشیم.

آقازاده خاطر نشان کرد: کاهش تصادفات و آسیب‌های جاده‌ای همانند یک جاده دو طرفه است که همه باید به آن توجه کنند و قطعا در این صورت می‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم. آن چیزی که در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز حائز اهمیت است همکاری رانندگان، خانواده‌ها و همه مردم است که باید رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار