امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: افرادی که روحیه مردمداری وتوان عمل به تعهدات را ندارند،وقت مردم را نگیرند واز پذیرش مسئولیت خودداری کنند.
کد خبر: ۸۰۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 06 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه تفرش
،در خطبه اول، با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به حدیثی به مصادیق حسن خلق افزود: دوری از گناه ، طلب حلال و توسعه و سخت نگرفتن بر عیال از جمله این مصادیق مهم است.
وی در خطبه دوم نماز با تسلیت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها گفت:
هجرت تمدن ساز حضرت معصومه قم به حرم اهل بیت تبدیل و مرکز تولید فرهنگ اسلامی و نشر و بسط جهانی ان و زمینه ظهور امام زمان عج شده است.
استاد حوزه علمیه با اشاره به حوادث هفته های گذشته گفت: شبکه سازمان یافته آشوب، مرتکب جنایتهای وحشیانه‌ای شد و انتظار می رفت برخی از مدعیان صریح و بی ملاحظه اعلام برائت کنند ، در صورتی که متاسفانه سران فتنه و حامیان آنها در حمایت از آشوب گران فتنه اخیر نشان داد مثل فتنه ۸۸ تروریست های آشوبگر از یک اتاق فرماندهی مشترک دستور می گیرند.
وی ادامه داد: حمایت فتنه گران از جماعت آشوبگر نشان داد که آنها مأمورند هر چه دشمنان انقلاب دیکته کردند، اجرا کنند.
حجت السلام میرزایی مردم ایران اسلامی را منحصر به فرد دانست وگفت: ملت ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و نارضایتی بر طرح اخیر با غیرت در برابر اراذل اجاره ای ایستادند و برای دفاع از نظام به خیابان ها آمدند بنابراین مسؤلان باید قدر آنها را بدانند.
وی ادامه داد: مردم در انتخابات عنصر مردمی بودن و خدمتگزار بودن را در کنار تخصص و تعهد مورد توجه قرار می دهند.
حجت السلام و المسلمین میرزایی با اشاره به حوادث عراق گفت: آمریکا و اذناب آنها در منطقه دنبال روی کار آوردن عوامل وابسته و خود فروخته هستند که در مواجه با طمع ورزان خارجی رام باشند.
میرزایی ادامه داد: دشمنان عراق با هوشیاری و مقاومت گروه های عراقی و تبعیت از مرجعیت دینی تحقق یک حکومت داعشی سیاسی به عنوان طرح آمریکایی را به گور خواهند برد.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با تبریک ۱۶ آذر ماه روز دانشجو گفت:
جنبش دانشجویی یک جنبش ضد استکبار،سلطه و استبداد و عدالت خواه است.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با اشاره به برنامه های این ستاد در اجرای طرح عفاف و حجاب در دبیر خانه آن از همه مسؤلان برای حمایت از این طرح مهم دعوت کرد.
وی از برگزاری جلسه تعیین هییت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران تفرش قدردانی کرد و آن را گامی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
میرزائی یاد شهید کشوری و آیت الله دستغیب را گرامی داشت و بر ادامه راه آنها تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار