در استان مرکزی؛
فرماندار اراک: از نظر زیرساختی مشکلی در روند ثبت نام وجود ندارد و تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است
کد خبر: ۸۰۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 01 December 2019

امادگی هر چه تمام برای استقبال از انتخاباتبختیاری پیش از ظهر یکشنبه همزمان با آغاز رسمی فرآیند نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران در اراک گفت:با دستور وزیر کشور نام نویسی نامزد‌های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شد و ۱۰ کاربر نام نویسی داوطلبین را در مرکز اصلی حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب واقع در فرمانداری اراک انجام می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به پیش بینی در روز‌های آخر بر تعداد کاربران افزوده خواهد شد، افزود: برای ثبت نام داوطلبین تمامی امکانات موجود است و با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و همانند انتخابات سال‌های گذشته افزایش تعداد کاندید‌ها پیش بینی می‌شود؛ از نظر زیرساختی مشکلی در روند ثبت نام وجود ندارد و تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است.

فرماندار اراک گفت:همزمان با برگزاری فرآیند ثبت نام، هیات‌های اجرایی نیز تشکیل خواهد شد به صورتی که لیست ۳۰ نفره به هیات نظارت ارسال می‌شود و آن‌ها تحت عنوان معتمدین آن را تایید می‌کنند.

بختیاری افزود: معتمدین با انتخاب ۸ نفر و سه نفر شامل فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال و به ریاست فرماندار هیات اجرایی را تشکیل می‌دهند از آن به بعد تمام مسایل انتخابات در قالب هیات اجرایی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امروز لیست ۳۰ نفره هیات اجرایی به هیات نظرات معرفی و پس از اعلام اسامی افراد حداکثر ظرف ۴۸ ساعت انتخابات هیات اجرایی برگزار می‌شود و این ۱۱ نفر تمامی مراحل کار هیات اجرایی را تا پایان انجام می‌دهند.

فرماندار اراک گفت: هیات اجرایی به محض تشکیل شدن فعالیت خود را آغاز می‌کند و مسئولیت بررسی صلاحیت‌ها، بررسی تعداد شعب، چیدمان نیرو‌ها و... را بر عهده دارد.

بختیاری افزود: سلامت انتخابات با هیات‌های اجرایی است و هیات نظارت و هیات بازرسی هنگام برگزاری انتخابات در تمام شعب به منظور جلوگیری از تخلفات حضور پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار