در عملیات پلیس؛
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان خبر داد
کد خبر: ۸۰۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ 30 November 2019

كشف 30 كيلوگرم ترياك در استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات برون استانی پلیس استان خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک پلیسی ۳۰ کیلوگرم تریاک قبل از ورود به استان کشف شد.

سرهنگ سپهوند با اعلام این خبر گفت: با تداوم طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه پلیس استان  مرکزی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در انجام تحقیقاتی از برنامه ریزی ورودی مقادیری مواد مخدر به استان مطلع شدند.

او افزود: با شناسایی دو فرد قاچاقچی، مراقبت نامحسوس ماموران این پلیس تشدید شد و سرانجام زمانی این افراد در حال جابجایی مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه خودروی کامیون بودند، در یک عملیات مشترک پلیسی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهر نائین دستگیر شد.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در این عملیات  ۳۰ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و دو توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ سپهوند از ادامه داشتن عملیات‌های پیش دستانه پلیس استان در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: شهروندان در کلیه ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ هر گونه گزارش و خبر در این خصوص را به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار