جانشین سپاه روح الله خبر داد؛
جانشین سپاه روح الله گفت: بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مردم استان مرکزی، ۴۰۰ پروژه عمرانی که شامل لایروبی قنوات، ساخت خانه محرومین، غسال خانه و ... با اعتباری ۱۸ میلیارد تومانی در دست ساخت دارد
کد خبر: ۸۰۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 28 November 2019

 

سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه افتتاح منازل بازسازی شده که در سیل اوایل سال دچار آسیب شدند، با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از ماموریت های عمده و اهداف اصلی بسیج دفاع از هویت دینی و ملی ماست.

بازسازی ۲۹۵ واحد آسیب دیده از سیل توسط بسیج

وی افزود: یکی از آن ماموریت ها که پس از دفاع مقدس آغاز شد، کمک به پیشرفت و آبادانی کشور در حوزه های مختلف بود. امسال نیز بسیج مستضعفین توانست بازسازی یا احداث کامل ۲۹۵ پروژه را که بر اثر سیل اوایل سال به صورت کامل تخریب یا آسیب دیده بود، انجام دهد.

گلشن زاده اضافه کرد: از این تعداد پروژه، ۷۵ خانه روستایی آسیب دیده از سیل، توسط بسیج تعمیر و ۶۰ منزل مسکونی که به صورت کامل تخریب شده بود، به صورت کامل احداث و در اختیار صاحبان آن قرار گرفت.

ساخت ۴۰۰ پروژه عمرانی جدید با اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه کار بسیج همچنان ادامه دارد و ۴۰۰ پروژه عمرانی در دست اجراست، تصریح کرد: جهت انجام این تعداد پروژه عمرانی که شامل لایروبی قنوات، ساخت خانه محرومین، خانه عالم، غسال خانه، استخر جمع آوری آب و ... است، ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی یکی از اهداف اصلی بسیج را همراهی با مردم دانست و گفت: بسیج به دنبال آن است تا در حوادثی که به صورت غیرمترقبه و طبیعی رخ می دهد و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند، بتواند به مردم کمک کرده و مقداری از سختی های آنان را کاهش دهد که به لطف خدا تا به الان نیز توانسته حضوری فعال در این عرصه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار