رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک :
رئیس کمیته امداد شهرستان اراک منطقه یک گفت:در هفت ماهه سال جاری 190 کمک موردی با اعتبار 383 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اراک منطقه یک پرداخت شد.
کد خبر: ۸۰۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 28 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی ابراهیم خسروی ، رئیس کمیته امداد شهرستان اراک منطقه یک با بیان اینکه پرداخت کمک موردی از اقدامات کمیته امداد در کمک به تأمین نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت است،گفت: در هفت ماهه سال جاری 190 کمک موردی با اعتبار 383 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اراک منطقه یک پرداخت شد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرستان اظهار کرد: به همت حوزه اشتغال در هفت ماهه امسال تعداد 28 نفر از مددجویان وام خودکفایی با اعتبار یک میلیاردو 43 میلیون تومان از محل منابع بانکی و تعداد 48 نفر از مددجویان وام خودکفایی از محل سپرده گذاری با اعتبار 953 میلیون تومان دریافت کردند.

وی افزود: بهره مندی تعداد 327 نفر از مددجویان از آموزش های فنی حرفه ای از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
خسروی در ادامه اظهارکرد: در هفت ماهه امسال  جهت تأمین اجاره مسکن و ودیعه مسکن 189 خانوار تحت حمایت مبلغ 149 میلیون تومان پرداخت شد.

وی در پایان  معرفی مددجویان به مراکز کاریابی را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد وگفت:  در هفت ماهه امسال تعداد 63 نفر مددجو از طریق کمیته امداد منطقه یک به عنوان نیروی کار به کارفرمایان معرفی و با حقوق اداره کار مشغول به کار شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار