لیگ قهرمانان اروپا
در شب تساوی تیم فوتبال لیورپول، اینتر به صعود امیدوار شد و بارسلونا به دور بعد راه یافت
کد خبر: ۸۰۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۱ 28 November 2019
نتیجه تصویری برای بارسلونا
هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با قطعی شدن صعود بارسلونا، برتری اینتر و توقف لیورپول در خانه به پایان رسید.
در گروه پنجم مسابقات، لیورپول در خانه با تساوی یک - یک مقابل ناپولی متوقف شد و فرصت صعود و صدرنشینی را به هفته بعد موکول کرد.

ناپولی با گل دقیقه ۲۱ مرتنس پیروز به رختکن رفت و لاورن در دقیقه ۶۵ گل تساوی لیورپول را به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه، سالزبورگ ۴ بر یک خنک را برد. در جدول گروه پنجم، لیورپول با ۱۰، ناپولی با ۹ و سالزبورگ با هفت امتیاز شانس صعود دارند.

براساس این گزارش، در گروه ششم، بارسلونا در خانه ۳ بر یک بوروسیا دورتموند را برد و صعودش را قطعی کرد. مسی در شب هفتصدمین بازی‌اش برای بارسا، پس از گلزنی سوارس در دقیقه ۲۹، در دقیقه ۳۳ گل دوم تیمش را به ثمر رساند و گریزمان در دقیقه ۶۷ گل سوم میزبان را زد.

سانچو در دقیقه ۷۷ یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دیگر بازی این گروه، اینتر با برتری ۳ بر یک در خانه اسلاویاپراگ به صعود امیدوار شد. مارتینس در دقیقه ۱۹، لوکاکو در دقیقه ۸۱ و مجدداً مارتینس در دقیقه ۸۸ برای اینتر و سوچک در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی برای اسلاویا گل زدند. در گروه ششم بارسای ۱۱ امتیازی سرگروه شد و دورتموند و اینتر با هفت امتیاز در روز آخر شانس صعود دارند.

مسی با گلزنی در دیدار مقابل بوروسیا دورتموند دروازه ۳۴ تیم متفاوت در لیگ قهرمانان را باز کرد و رکورد رونالدو را در این زمینه شکست.

چهارشنبه شب همچنین در گروه هفتم، لایپزیگ و بنفیکا به تساوی ۲ - ۲ رسیدند. در جدول این گروه، لایپزیگ ۱۰ امتیازی صعودش را قطعی کرد و در هفته آخر رقابت بین زنیت و لیون هفت امتیازی خواهد بود.

در گروه هشتم هم آژاکس با گل‌های زیاش در دقیقه ۲ و پرومس در دقیقه ۵۹، ۲ بر صفر در خانه لیل به برتری رسید. در جدول این گروه، آژاکس با ۱۰ و چلسی و والنسیا با هشت امتیاز در رده‌های اول تا سوم شانس صعود دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار