سامد
استاندار مرکزی گفت: اشتغال فارغ‌التحصیلان، جذب نیرو در ادارات، مشکل کاربری زمین، تامین زیرساخت محور‌های مواصلاتی شهرستان‌ها و مشکل تامین مسکن از جمله موارد مطرح شده از سوی شهروندان در قالب برقراری ارتباط از طریق سامد بود که قول مساعد برای پیگیری این مشکلات داده شد
کد خبر: ۸۰۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۲ 28 November 2019

استاندار مرکزی

سید علی آقازاده در حاشیه پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان از طریق سامانه سامد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف مسئولان ارتباط مستقیم با مردم است که امکان اینکار در سامد فراهم شده است. تکریم ارباب رجوع، رفع موانع تولید و پاسخگویی سریع به مطالبات مردم از جمله اهداف برقراری این سامانه است.

وی افزود: در استان نیز تلاش بر این است که با دعوت برنامه‌‍ای و منظم از مدیران دستگاه‌های اجرایی، این ارتباط به صورت مستقیم با مردم ایجاد شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مدیران ذیربط مسائل و مشکلاتی که در قالب سامانه طرح می‌شود را بررسی می‌کنند که البته ما نیز این مسائل را پیگیری خواهیم کرد. پیگیری مسئولان بار روحی و روانی مشکلات را نیز کم خواهد کرد، حتی اگر حل مشکلات زمان‌بر شود. بویژه این که برخی مشکلات حقوقی یا مالی بوده و برطرف کردن آن‌ها نیازمند زمان است و در صورت لزوم با وزارتخانه‌های مربوطه در میان گذاشته خواهد شد.

آقازاده بیان کرد: مدیران استان تا جایی که در توان آن‌ها است مسائل را پیگیری می‌کنند، اما اگر مدیری بتواند گامی بردارد و از انجام این کار سر باز بزند قطعا پیگیری خواهد شد.

استاندار مرکزی در خصوص نارضایتی مردم در رابطه با بلوک‌های شهرداری خاطرنشان کرد: برخی طرح‌های شهرداری برای مردم دردسرساز می‌شود، اما این طرح‌ها اکثرا در شورا مصوب می‌شود و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مختلف بررسی و نظرات ادارات مختلف و حوزه‌ها تخصصی نیز مطرح می‌شود، اما اگر طرحی وجود دارد که نارضایتی ایجاد کرده اعلام شود تا به صورت موردی پیگیری شود.

آقازاده بیان کرد: برخی اوقات برخی طرح‌ها در طول اجرا اثراث مثبت خود را ایجاد می‌کنند از جمله طرح ترافیکی شهرستان محلات که در ابتدا با نارضایتی مردم به ویژه تاکسی‌ها مواجه شد، اما با گذشت زمان یک روانی ترافیک در منطقه ایجاد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار