رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به این که قم خاستگاه انقلاب و مرکز تولید علوم اسلامی است، در پرتو نگاه ویژه مسوولان روز قم ماندگار می‌شود و باید مسؤولان برای تثبیت جایگاه این شهر تلاش کنند.
کد خبر: ۷۹۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸ 22 November 2019

به گزارش تابناک قم، مجید اخوان با اشاره به اینکه هر شهری از نظر فرهنگی یک روز را به خود اختصاص می‌دهد، درباره روز قم گفت: ویژگی مهم شهر قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) است.

رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: این نیاز دیده می‌شد که در تقویم کشور یک روز به نام قم داشته باشیم و بهترین بهانه برای نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) بود.

وی یادآور شد: به همین بهانه می‌توان جایگاه و ویژگی قم که حوزوی و آموزشی است را معرفی کرد و تمام مباحث پیرامون قم باید در این روز مطرح شود.

اخوان به اهمیت این نامگذاری اشاره و عنوان کرد: این روز باعث می‌شود تا توجه جهان اسلام و مسؤولان به قم معطوف شود و به همین بهانه مشکلات و نارسایی‌هایی که به لحاظ شهری وجود دارد مطرح و در راستای حل شدن آن‌ها تلاش صورت بگیرد.

رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: با توجه به این که قم خاستگاه انقلاب و مرکز تولید علوم اسلامی است، در پرتو نگاه ویژه مسوولان روز قم ماندگار می‌شود و باید مسؤولان برای تثبیت جایگاه این شهر تلاش کنند.

اخوان خواستار نگاه ویژه به قم توسط دولت شد و ابراز کرد: متاسفانه بر خلاف این که قم باید گل سر سبد باشد آن نگاهی که باید از طرف دولت به قم نیست و در حالیکه باید نگاه ویژه به این شهر صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار