رئيس هيات بازرسي انتخابات استان مرکزی :
فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان در نشست مشترک هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی با اعضای هیات نظارت استان، گفت: برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم از برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان این استان است.
کد خبر: ۷۹۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 20 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی فرخی در نشست مشترک هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی با اعضای هیات نظارت استان اظهار کرد: این نشست با هدف هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر اعضای هیات بازرسی و نظارت استان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تشریح و بررسی وظایف هیات‌های بازرسی و هیات نظارت، افزایش هرچه بیشتر همکاری، تعامل و اعتماد سازی بین مسئولان استانی، صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه از اهداف این نشست است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی خاطر نشان کرد: هیات بازرسی انتخابات استان با حکم وزیر کشور در استان تشکیل شده و بررسی جریان انتخابات و رصد تخلفات احتمالی در دستور کار این هیات قرار دارد.

فرخی گفت: در حال حاضر هیات‌های بازرسی انتخابات در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده و این هیات‌ها با هماهنگی هیات استان به رصد تخلفات احتمالی در شهرستان‌ها مشغولند.

وی از برگزاری یک دوره آموزشی برای هیات بازرسی شهرستان‌های استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: دعوت از اعضای ستاد انتخابات و رئیس هیات نظارت استان در این دوره‌ها در دستور کار این هیات قرار دارد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز در این نشست گفت: افزایش همکاری هرچه بیشتر هیات نظارت و بازرسی از جمله اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

حجت‌الاسلام «امیدرضا مبارک‌آبادی» افزود: تعامل و همدلی در عمل به وظایف در برگزاری انتخابات با شکوه، سالم و با مشارکت حداکثری مردم از دیگر اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار