با هوشیاری و سرعت عمل پلیس
تابناک: معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مرکزي، با اشاره به توقيف محموله ميلياردي مواد غذايي گفت: در راستاي مبارزه جدي و همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز، به عنوان يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي استان، اقدامات ارزنده‌اي صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ 20 August 2015

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سيامک قاسمي، معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مرکزي در توضيح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه جدي و همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز، به عنوان يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي استان، اقدامات ارزنده‌اي صورت گرفته است.

وي افزود: به دنبال اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده،مأموران پليس آگاهي استان مرکزي از تردد يک دستگاه خودروي کاميون از سمت يکي از استان‌هاي هم‌جوار به اراک مطلع و بلافاصله اکيپي از مأموران پليس براي بررسي دقيق موضوع در ورودي شهر اراک مستقر شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به شناسايي محموله مورد نظر پس از چند ساعت کنترل خودروهاي ورودي به اراک خاطرنشان کرد: با هوشياري و سرعت عمل پليس خودرو متوقف شد.

معاون عمليات پليس استان مرکزي اظهار داشت: پس از توقيف خودرو راننده با ارائه بارنامه ادعا کرد: خودرو حامل خوراک دام است و از يکي از شهرهاي جنوبي بارگيري و قصد دارد آن را به تهران برساند.

سرهنگ قاسمي عنوان داشت: پس از بازرسي از خودروي توقيفي مشخص شد که محموله حامل 798 کارتن انواع زيتون، کمپوت آناناس و آب‌ميوه خارجي به ارزش يک ميليارد و 150 ميليون ريال است.

وي در ادامه اضافه کرد: راننده در اين رابطه دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار