امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت وشرف مسلمانان درگروه این است که با فساد مبارزه کنند وبرای برقراری عدالت بکوشند.
کد خبر: ۷۹۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 15 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه ،مقاومت در برابر مشکلات را رمز پیروزی و سند پرافتخار اسلامی در همه زمانهاست افزود: مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است.
وی با بیان اینکه این مهم باید در کشور برقرار شود و منحصر به هیچ جناح سیاسی نیست یاد اورشد: مبارزه با فساد در هر سطحی وظیفه همگانی است .
امام جمعه اراک با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود عمل کنند تا از فساد جلوگیری و در توسعه عدالت موثر باشند افزود: نباید انتظار داشت مشکلات با معجزه حل شود.
وی کاهش و رفع مشکلات را نیازمند همکاری و مشارکت همگان برشمرد وگفت:
نبی مکرم اسلام الگوی حسنه برای همگان است.
وی با بیان اینکه امام جعفر صادق (ع) در طول ۳۵ سال شاگردان بزرگی را تربیت کرد افزود : انقلاب اسلامی ما مرهون ائمه اطهار است و در شرایط کنونی لازم است تا دانشگاه امام صادق(ع) بار دیگر در جهان اسلام احیا شود.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی به همراه همسرش در بمباران اخیر رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت و جهاد اسلامی با قدرت در صحنه حضور دارند و به این اقدام پاسخ قاطع دادند.
وی یاداورشد: این اقدام رژیم منحوس صهیونیستی جنایت بشری است که خانواده این فرمانده مجاهد به شهادت رساندن و چهار کودک خانواده را مجروح کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار