دستگیر
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارقانی که در حال طرح ریزی نقشه سرقت از یک طلافروشی در شهر جاورسیان شهرستان خنداب بودند، خبر داد
کد خبر: ۷۹۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 14 November 2019
دستگیری سارقان در عملیات پیش دستانه پلیس
 سرهنگ  مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر گفت: در تحقق شاخصه‌های پلیس هوشمند و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران انتظامی شهرستان خنداب از تردد‌های مشکوک افرادی در ساختمانی متروکه در مجاورت یک طلافروشی در شهر جاورسیان مطلع شدند.

او افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، تردد‌های این افراد تحت مراقبت نامحسوس و شبانه روزی ماموران انتظامی قرار گرفت و سرنخ‌ها و اطلاعاتی از برنامه ریزی سرقت از این طلافروشی به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس و در هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای اصلی این باند سرقت دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی افزود: در بازدید انجام شده محل مشخص شد که سارقان در طول این مدت در این ساختمان متروکه به صورت کاملا مخفیانه مشغول حفر تونل در زیر زمین برای ورود به طلافروشی بودند.

او با توجه به اعترافات سارقان دستگیر شده در این عملیات گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، دو سارق دستگیر شده اذعان داشتند که با کمک دو نفر دیگر از دوستانشان از مدت‌ها قبل نقشه سرقت از این طلافروشی را طرح کرده و از طریق این ساختمان متروکه در حال حفر تونل برای یک سرقت شبانه بودند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند سرقت افزود: پلیس با بهره گیری از سامانه‌های به روز و با تکیه بر هوشمندسازی ماموریت‌ها با هر گونه فعالیت مخل نظم و امنیت عمومی با جدید برخورد قاطع خواهد داشت.
افزون بر ۱۹ هزار لیتر  مواد سوختی تقلبی در ساوه کشف شد
۱۹ هزار و ۳۹۵ لیتر روغن دنده، ضد یخ، روغن هیدرولیک و شیشه شوی تقلبی از  انبار ساوه کشف شد

 سرهنگ یوسف سپهوند اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان ساوه با دریافت خبری مبنی بر تردد مشکوک افرادی به یک شرکت تولیدی تعطیل شده در شهر صنعتی کاوه تحقیقات نامحسوس خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: با پایان تحقیقات میدانی پلیس و پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی این افراد در شرکت مذکور، مجوز قضائی برای بازرسی از این مرکز اخذ و ۱۹ هزار و ۳۵۸ لیتر انواع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تقلبی بودن اقلام کشف شده، اظهارداشت: با دستور مرجع قضائی، شرکت مذکور پلمب و مسئول مربوطه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ سپهوند از مردم درخواست کرد که در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه،  اخبار و اطلاعات خود را  از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ساوه دارای ۲۹۰ هزار نفر جمعیت است و پس از اراک دومین شهرستان بزرگ استان مرکزی محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار