نیروی انسانی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی از کمبود نیروی انسانی در استان مرکزی خبر داد
کد خبر: ۷۹۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 12 November 2019
 

تصویر مرتبط

مجید آنجفی روز سه‌شنبه در شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی افزود: باوجود کمبود نیروی انسانی در مجموعه جهاد کشاورزی استان، هر روز تکالیف و وظایف استانی افزایش می‌یابد که جوابگو نیستیم

وی اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی در جهاد کشاورزی استان باعث شده تا مشکلات زیادی برای این سازمان به وجود آید و فشار کاری بر روی نیرو‌ها مضاعف باشد.

 
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: کاهش انگیزه کاری، طولانی شدن روند فعالیت اداری و کم شدن کیفیت ارایه خدمات برخی از مشکلات کمبود نیرو در این مجموعه اداری است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس قانون، سازمان جهاد کشاورزی باید ۱۰ درصد نیرو جذب کند اما تنها سه درصد نیرو جذب شده است و اکنون نزدیک به ۷۰۰ نفر یعنی ۵۴ درصد چارت سازمانی ما خالی است و وظایف در این حوزه سنگین  می باشد.
آنجفی افزود: ۶۷ و سه دهم درصد نیرو‌های شاغل در جهاد کشاورزی استان دارای مدرک فوق لیسانس و ۱۲ درصد دیپلم و فوق دیپلم هستند.

وی اظهار داشت: کمبود نیرو باعث شده تا در برخی واحد‌های شهرستانی جهاد کشاورزی استان مدیران مجبور به نظافت و پذیرایی شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: جهاد کشاورزی استان مرکزی امسال در برون سپاری وظایف به بخش غیردولتی رتبه اول را کسب کرده است.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی در ۱۲ شهرستان استان سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار