الکامپ اراک
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک عصر دوشنبه با حضور دبیرکل نظام صنفی رایانه کشور و استاندار مرکزی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان گشایش یافت
کد خبر: ۷۹۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 11 November 2019

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک گشایش یافت

در این نمایشگاه که با تاکید بر ویژگی‌های شهر هوشمند در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع دایر شده، فن بازار منطقه‌ای استان مرکزی، گروه‌های سخت افزار، نرم‌افزار، دولت الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، هوشمندسازی، اینترنت، شبکه و ارتباطات، کانون کارآفرینی و سایر گروه‌های مرتبط حضور دارند.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ، شهر هوشمند اراک تا ۲۴ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی فعالان ICT در استان مرکزی است و در آن موضوع شهروند الکترونیک با حضور روسای سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلانشهر‌های کشور بررسی می‌شود.


حضور ۶۰ شرکت استارت آپی و مجازی در چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی
سید علی آقازاده در آئین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی در اراک، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را فرصت خوبی برای گسترش بازار و مارکتینگ برند‌های مجازی دانست و افزود: خوشبختانه جوانان استان با بکارگیری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرشار خود توانسته اند در زمینه دستیابی به فناوری و تکنولوژی روز، اقدامات بسیار خوبی را انجام دهند و این مهم سبب شده است که استان مرکزی از این حیث جایگاه مناسبی در سطح کشور داشته باشد.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه الکامپ امسال استان مرکزی ۶۰ شرکت استارت آپی و اینترنتی شرکت کرده اند، اظهار کرد: علیرغم اینکه فضای اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌های اقتصادی نسبت به سال گذشته مقداری دشوارتر شده است، اما خوشبختانه نمایشگاه امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از سطح کیفی بالاتری برخوردار است و اکثریت شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، به گفته خودشان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته اند.

استاندار مرکزی بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان از اینگونه نمایشگاه‌ها و برند‌های شرکت کننده تاکید کرد و گفت: این شرکت‌ها می‌توانند در راستای ایجاد فرصت‌های کارآفرینی نقش مهمی داشته باشند و بستر‌های لازم را برای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد کنند. مجموعه استان مرکزی این آمادگی را دارد تا با کسانی که قصد سوءاستفاده از این بازار را دارند به صورت جدی برخورد کند و هیچ گونه فرصتی را در اختیار سودجویان قرار ندهند.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای برند‌های شرکت کننده است و مردم استان می‌توانند با بازدید از این نمایشگاه، در جریان کلیه امکانات و فناوری‌هایی که بواسطه این شرکت‌ها ایجاد شده است، قرار بگیرند. امیدواریم برگزاری این نمایشگاه‌ها بتواند در راستای ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تر به مردم مثمرثمر باشد و زمینه را برای بهبود کیفیت مدیریت شهری در استان فراهم کند.
شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در مسیر اصلی  شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه‌اندازی شد.

محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور در اراک دارای ۱۰ هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و ۱۲۰ هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار