استان مرکزی؛
اعضای ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان مرکزی در نشستی بر برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور تاکید کردند
کد خبر: ۷۹۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 10 November 2019

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این نشست ضمن تاکید بر پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت: با دو قطبی شدن انتخابات و بی نظمی احزاب و گروه‌ها برخورد می‌شود تا ضمن داشتن انتخاباتی پرشور، سلامت انتخابات نیز تضمین شود.

حجت الاسلام عبدالهی، امنیت انتخابات را مهم برشمرد و افزود: با معاندین و کسانی که در پی ناامن کردن انتخابات و کاستن اعتماد عمومی هستند بصورت جدی برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان هم با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان از دهم تا ۱۶ آذر به مدت یک هفته انجام می‌شود گفت: با آمادگی و تلاشی که همکاران در این ستاد دارند امیدواریم انتخاباتی شفاف و با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

اکرمی افزود: برای ثبت نام داوطلبین نیاز به هیات اجرایی هست که به همین منظور لیست ۳۰ نفره از معتمدین با هماهنگی و همکاری هیات نظارت بر انتخابات توسط فرمانداران در حال تدوین است تا این هیات هم در مراکز حوزه انتخابیه و هم در مراکز فرعی در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها در زمان مقرر شکل بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه با یک برنامه ریزی دقیق می‌توان جلوی بسیاری از تخلفات انتخاباتی را گرفت و از جرائم پیشگیری کرد گفت: انتخابات بایستی سالم و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

حجت الاسلام مبارک آبادی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی هم از آمادگی کامل این هیات برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم خبر داد و گفت: هیات نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها مشخص شده و اسامی در اختیار استانداری قرار گرفته که با بیش از ۷ هزار ناظر انتخابات در دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرائم اداره کل دادگستری استان هم با بیان اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات به دستور رئیس قوه قضائیه کار خود را از امروز در استان آغاز کرده گفت: تلاش می‌کنیم تا ضمن ایجاد شور انتخاباتی مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم و از هرگونه وقوع جرائم انتخاباتی جلوگیری شود.

خیرمند افزود: در این نشست مقرر شد با تشکیل کمیته حقوقی در خصوص ساماندهی نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی و مسائلی از این قبیل را به کاندیدایی که نمی‌خواهند قبل از انتخابات تبلیغاتی را انجام دهند که منجر به رد صلاحیت آن‌ها شود آگاه سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار