اولین مجموعه آب درمانی تخصصی زیر نظر پزشک متخصص در کلانشهر اراک شروع به کار کرد
کد خبر: ۷۹۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 10 November 2019

فعالیت اولین مجموعه آب درمانی تخصصی استان مرکزی در کلانشهر اراک

 مسئول بخش حرکات اصلاحی و آب درمانی  نوین در  یک گفتگوی اختصاصی در رابطه با  تفاوت  این مجموعه با  مراکزی که فعالیت مشابه دارند  گفت: مکان های دیگر فعال در استان تحت عنوان  آب درمانی از استخر استفاده می کنند، اما در این مجموعه   با مراجعه کننده به صورت فردی و تخصصی  کار درمان انجام می شود.  

قاسمی با بیان اینکه در این مرکز به جای استخر حوضچه داریم، افزود :  این حوضچه به گونه ای است که شناوری فرد در آن بالا نیست ومی تواند خیلی از حرکات را نشسته وایستاده  انجام دهد.

وی متذکر شد :  آب درمانی های دیگر  فاقد  مربیان متخصص برای حرکات تخصصی درمانی هستند  وصرفا مربی شنا دارند، به همین دلیل برای همه ی بیماران  یک حرکت را انجام می دهند.

مسئول بخش حرکات اصلاحی و آب درمانی این مرکز در رابطه با نوع مراجعه بیماران تصریح کرد: مراجعه بیماران به این مرکز با نظر پزشکان و ارجاع جهت درمان می باشد، مشکل بیمار پس از مراجعه به پزشک متخصص تشخیص داده می شود و  پزشک مشکل آنها و شیوه درمان را برای ما می نویسد که به چه حرکت اصلاحی، ماساژ ویا آب درمانی نیاز دارند.  

قاسمی با بیان اینکه این مرکز در دو تایم برای بانوان و آقایان فعال است، در رابطه با تعداد مراجعه روزانه بانوان به این مرکز، خاطر نشان کرد:  در روز معمولا به ۱۰تا۱۵نفر خدمات درمانی ارائه  می شود.

وی در خصوص تایم اقایان، بیان کرد: بخش آقایان بیشتر روی توان بخشی کار می شود واکثر مراجعین ورزشکاران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار