رئيس هيات نظارت استان مركزي:
رئيس هيات نظارت استان مركزي گفت: اميد و خوشبين بودن به آينده و داشتن روحيه نشاط باعث برطرف شدن تمام گرفتاريها و مشكلات خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 09 November 2019

 

به گزارش تابناک مرکزی نقل ازروابط عمومي دفتر نظارت استان مركزي، همايش با حضور ناظرين در روز سه شنبه مورخ چهاردهم آبانماه در سالن شبكه بهداشت شهرستان خمين برگزار شد.
حجت الاسلام مبارك آبادي رئيس هيات نظارت استان مركزي در اين همايش ضمن تقدير و تشكر از شبكه نظارت شهرستان خمينو تسليت شهادت امام حسن عسگري (ع) به جهادهاي مختلف حضرت اشاره كرد و اظهار داشت: يازدهمين امام ما با وجود همه فشارها و محدوديت ها يك سري فعاليتهاي چشمگير سياسي، اجتماعي و علمي در جهت حفظ اسلام و تشيع و گسترش معارف و رفع شبهات و مبارزه با افكار ضد اسلامي و فرقه هاي انحرافي داشتند .وي همچنين در خصوص جهاد در راه خدا و ملاك هاي آن به مواردي اشاره كرد و افزود: به تلاش و كوشش در جهت پيشبرداهداف همراه مبارزه با دشمنان و برداشتن موانعي كه جلوي رشد و تعالي بشريت را مي گيرد جهاد گفته مي شود.
رئيس هيات نظارت استان مركزي در ادامه گفت: ما زنده به توسلات و روضه سيد الشهدا(ع)هستيم و هر كاري كه در آنخداباوري و خدامحوري باشد همراه با پيروزي و موفقيت خواهد بود.
وي در بخشي از سخنان خود ضمن تاكيد و توجه به بيانيه گام دوم انقلاب اظهار داشت: اميد و خوشبين بودن به آينده و داشتن روحيه نشاط باعث برطرف شدن تمام گرفتار يها و مشكلات خواهد بود.
حجت الاسلام مبارك آبادي در پايان به معرفي اعضاي هيات نظارت خمين پرداخته و بر اخلاق مداري نمايندگان و هواداران آنها و جلوگيري از ريخت و پاش ها، بداخلاقي هاي انتخاباتي، دقت و عدم گرفتاري در عمليات رواني فضاي مجازي، جلوگيري از اظهار نظر و نقل قولهاي بي مورد در تاييد و يا رد كسي و قاطع بودن و دقت و تلاش در كارها و وظايف تاكيد كرد.
وي تصريح كرد: ما امانتدار خون شهدا هستيم و بايستي اين امانت را به سرمنزل مقصود برسانيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار