راهیان نور
اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شد
کد خبر: ۷۹۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 09 November 2019

 با آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی اولین کاروان از از شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی

کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان زرندیه در قالب دو دستگاه اتوبوس شامل ۹۰ نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شدند تا از این مناطق دیدن کنند.

سرهنگ غلامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی درحاشیه این اعزام در زرندیه *** گفت: امروز بحمدالله اولین اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی استان مرکزی را از شهرستان زرندیه داریم و همزمان با این اعزام شهرستان‌های دلیجان و محلات اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی دارند.

اعزام ۵ هزار نفر از دانش آموزان استان مرکزی به اردوی راهیان نور تا پایان امسال
سرهنگ غلامی افزود: در مجموع تا پایان امسال ۵ هزار نفر از دانش آموزان استان مرکزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شو ند تا در جریان دیدن از این مناطق با ایثارگری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی آشنا شوند.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه هم ** گفت: توفیقی است در معیت مسئولین شهرستان دانش آموز عزیزی که توفیق و سعادت زیارت جبهه‌های نور شامل حالشان شده بدرقه کنیم و الحمد الله این فرصت اندوختن سرمایه معنوی برای دانش آموزانی است که سرزمین‌های ایثار و از خود گذشتگی مردان خدا را زیارت می‌کنند.

حجت السلام ابراهیمی افزود: همه عظمت و عزت ما و بزرگی دنیا ما مرهون گذشت این رادمردان بزرگ است و همه ما مدیون از خود گذشتگی این عزیزان هستیم.

او اضافه کرد: دانش آموزان و مردم ما در این فرصت با سرزمین‌های نور و هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و دشمنان ددمنش آشنا می‌شوند که این تاثیر بسزائی برای اینده این عزیزان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار