امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ملت ایران اسلامی بایدباهمت بلند مشکلات را حل کنند وروی پای خود بایستد.
کد خبر: ۷۹۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 08 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه فاز چهارم تزریق گاز به تاسیسات نسل جدید سانتریفیوژهای فردو آغاز شده است افزود: این مهم افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه فلسطین پاره تن امت اسلام و کانون پیامبران الهی است گفت:وظیفه مردم ایران دفاع از آرمان فلسطین است بنابراین همه باید از ارزش اسلامی دفاع کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به برگزاری اولین راهپیمایی در راستای حمایت از جمعه های بازگشت به فلسطین در اراک افزود: همه باید در این راهپیمایی از مظلومان فلسطین دفاع کنند.
وی اظهارداشت: مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که در چنگال گرگ های آدم خوار اسرائیل گرفتار شده اند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه علم باید در خدمت عدالت، آزادی، ایمان و انسانیت باشد افزود: دانشجویان، دانشگاه ها، حوزه ها باید در زمینه ی رشد علوم دنیوی و اخروی تلاش و مجاهدت کنند.
وی با بیان اینکه همه باید پاسدار مرزهای علم و دانش باشند گفت: تحول در علم و دانش باید با جدیت دنبال شود.
وی با اشاره به هفته آینده هفته وحدت افزود: این ایام توسط جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده و کار بسیار ارزشمندی است بنابراین دراین ایام بایدارزش ها و ابعاد شخصیتی پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) برجسته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار