معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی
فرخی گفت: در طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی صورت گرفته در سطح استان مرکزی اولویت با پژوهشگران بومی باشد
کد خبر: ۷۹۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 05 November 2019

 

 سعید فرخی امروز (سه شنبه ۱۴ آبان) در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد با بیان اینکه در طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی اولویت با پژوهشگران بومی استان باشد گفت: هفته پژوهش از تاریخ شانزدهم تا بیست و دوم آذر ماه با شعار  «پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید»  در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی برگزاری این نمایشگاه در هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای عرضه دستاورد‌ها و افتخارات پژوهشی استان مرکزی دانست تا توانمندی‌های استان مرکزی معرفی و در معرض دید علاقمندان به ویژه جوانان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه هفته پژوهش با محوریت دانشگاه اراک دایر می‌شود،  اظهار کرد: امید است این هفته، یک هفته نمادین نباشد و تمام دستگاه‌هایی که عضو هستند همکاری لازم را داشته باشند؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیما در خصوص انتشار و اطلاع رسانی همت کنند و همکاری‌های معمول دیگر نیز مانند حمل و نقل و نصب تابلو وبیلبرد انجام شود.

 

فرخی با بیان اینکه وظایف این کارگروه در ۴ گروه تقسیم می‌شود، افزود: وظایفی مربوط به نظام فنی و حرفه‌ای است به این کمیته واگذار می‌شود و انتقال دستاورد‌های پژوهشی و فعالیت‌های اقتصادی هم در یک کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار