مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مرکزی گفت: در ۷ ماهه امسال بالغ بر ۲ هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان وصول درآمد داشتیم که از این رقم یک‌هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان درآمد‌های استانی بوده و یک‌هزار و ۲۳ میلیارد تومان هم درآمد‌های ملی بوده است
کد خبر: ۷۹۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 03 November 2019
وصول درآمدهای استان مرکزی به 2500 میلیارد تومان رسید
حسن میرزاخانی با اشاره به وصول درآمد‌های استان مرکزی در ۷ ماهه امسال اظهار داشت: در ۷ ماهه امسال بالغ بر ۲ هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان وصول درآمد داشتیم که از این رقم یک‌هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان درآمد‌های استانی بوده و یک‌هزار و ۲۳ میلیارد تومان هم درآمد‌های ملی بوده است.

وی افزود: در ۷ ماهه امسال نسبت به سهمیه مشخص شده، درمجموع ۱۰۳ درصد تحقق درآمد داشتیم و تحقق درآمد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مرکزی با اشاره به اینکه بخش عمده درآمد‌های استانی را درآمد‌های مالیاتی تشکیل می‌دهند تصریح کرد: با توجه به سهمیه مشخص‌شده در این حوزه، تقریبا ۱۰۷ درصد تحقق درآمد مالیاتی را در ۷ ماهه امسال داریم و نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم ۱۶۷ درصد رشد درآمد مالیاتی را در استان شاهد هستیم.

میرزاخانی با اشاره به یک‌هزار و ۲۳ میلیارد تومان درآمد ملی بیان کرد: عمده درآمد‌های ملی ناشی از مالیات بر نفت و فرآورده‌های سوختی است.

وی ادامه داد: یکی از عمده‌ترین درآمد‌های استانی هم ارزش افزوده بوده که از رقم یک‌هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان درآمد استانی، مبلغ ۸۰۲ میلیارد تومان ارزش افزوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار